Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

32 inch: philips of samsung

Pagina: 1
Acties:

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Wij zijn in de race voor een nieuwe tv, vorige 26 inch LG is een half jaartje terug overleden en sinds dien kijken we weer naar ons 17ich beeldbuis ding.
Op zich tot daar aan toe maar nu begint ook dat ding kuren te vertonen.

Must haves:
Full HD
32 inch
ethernet/wifi
bezel zo smal/dun mogelijk
CI+
USB

eventueel:
3D (niet veel meer zonder te krijgen dus zal de keuze niet veranderen).

Gebruik:
gewoon tv kijken, soms een film (maar dat is echt maar soms).
Vind het wel leuk om de muziek af te kunnen spelen die op mijn nasje staat dus vandaar de wifi/ethernet wens. Film opnames afspelen via USB
Binnen kort overgang naar digitale tv van UPC vandaar de CI+ wens.

We hebben al even bij de MM gekeken vanmiddag en we vonden deze wel mooi wat betreft bezel kleur en vormgeving:
pricewatch: Philips 32PFL5507H
Wat die bij MM kost koop ik online deze voor:
pricewatch: Philips 6000-serie 32PFL6007H
Ik heb er absoluut geen verstand van maar die 2de is een 6 serie wat voorzover ik me ingelezen heb beter/uitgebreider is dan een 5 serie.
Ook heeft die 2de ambilight wat me wel een leuke feature lijkt.

Als ik via de pricewatch ff verder zoek komt er een samsung variant bij kijken:
pricewatch: Samsung UE32ES6100
of is een 63xx dan weer beter:
pricewatch: Samsung UE32ES6340

550 is echt de max grens (thuis bezorgt en wel)

Ondertussen heb ik het wel gehad met al die vergelijkingen, mijn vraag is dus kan iemand me in de goede richting helpen??
Ik lees bijvoorbeeld in de tweakers review van die Philips 6 serie dat het menu echt zo traag is dat dat een afknapper is. Geld dit ook voor de Samsung tv's of valt het in de praktijk bij die Philips wel mee..??
Ik neem toch aan dat als het ding ingesteld is dat je in dat hele menu vrij weinig doet om gewoon tv te kijken.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je ci+ van UPC overweegt, dan moet je iig hier even kijken of je tv wel ondersteund wordt. Vaak werken anderen ook wel, maar als je nu toch moet kiezen, kies er dan 1 uit hun lijst.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'