Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Weet niet of ik in het goede subforum zit maar had een vraag:

Zelf heb ik een GT650M met i5 full-HD. Met wat voor soort videokaart kan ik die van een ps3 vergelijken? Is het beter dan de bovengenoemde GT650, of slechter? Ik vroeg mij dit af want kan weinig verschil zien in de kwaliteit. van beide zowel als op de laptop als op de PS3

Bedankt!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die van de PS3 is 'slechter' in de zin van ouder en ws ook qua snelheden en grafisch geheugen.

Maar een laptop/desktop kaart vergelijken met een console is helemaal fout. Games voor consoles kunnen veel beter geoptimaliseerd worden, simpel omdat elke console hetzelfde is en er eigenlijk geen dezelfde pc systemen bestaan.

Hierdoor, kun je met mindere hardware ook goede resultaten behalen, voor de echte eyecandy is een pc meestal beter geschikt, vooral de laatste games kunnen op een goede pc er beter uitzien dan op een console.

[ Voor 79% gewijzigd door warhamstr op 27-12-2012 19:42 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
warhamstr schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:38:
Die van de PS3 is 'slechter' in de zin van ouder en ws ook qua snelheden en grafisch geheugen.

Maar een laptop/desktop kaart vergelijken met een console is helemaal fout. Games voor consoles kunnen veel beter geoptimaliseerd worden, simpel omdat elke console hetzelfde is en er eigenlijk geen dezelfde pc systemen bestaan.

Hierdoor, kun je met mindere hardware ook goede resultaten behalen, voor de echte eyecandy is een pc meestal beter geschikt, vooral de laatste games kunnen op een goede pc er beter uitzien dan op een console.
Ah oke! Bedankt voor je antwoord!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:00
Daarnaast, een GT650M is ook niet echt snel, je zult op fullHD dus ook niet alle eyecandy aan kunnen zetten.
Bij snellere kaarten kan dit wel en dan zie je het verschil wel duidelijk met de PS3.