Verschillende types 6670: welke presteert het best.

Pagina: 1
Acties:

• gearardihno
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 21:11
Opgelost, gooi maar dicht

[ Voor 88% gewijzigd door gearardihno op 29-12-2012 05:48 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:03
Dat zijn verschillende fabrikanten die een vergelijkbare kaart uitbrengen op basis van een reference PCB van AMD (in dit geval de HD6670), maar dan meestal met een andere koeler en/of andere kloksnelheden. Voor verschillen hierin zul je benchmarks moeten opzoeken qua geluidsproductie/prestaties en dit afwegen tegenover de prijs waarvoor je ze kunt aanschaffen.

EDIT: Als ik zo kijk naar de verkrijgbare versies (http://tweakers.net/categ...FhicTJQBCiTnOqbmadkZVALAA) dan zit er nauwelijks verschil in kloksnelheden en bij dit soort budget kaarten heeft het vrij weinig zin om naar een 2 GB versie te kijken vanwege het grote prijsverschil. Ik zou dan ook gewoon de goedkoopste nemen. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door PCBaas op 27-12-2012 19:38 ]

5700X | RX 6600

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die ene! Staat wel ergens op het internet hoor. Anders met de grootste koeler, meeste geheugen en hoogste kloksnelheden.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bij dezelfde core: degene met hoogste clocks (core en RAM)

Maar goed: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)
(en kijk voor de grap eens naar reviews/benchmarks...)

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02 10:24

Fordox

00101010

Ze zijn allemaal goed maar why bother een oudere generatie?
En kloksnelheden, geheugengrootte en de koeler zijn meestal anders.

Zoek idd eens voor de grap een paar bechmarks op. Het gaat jou om de prestatie, niet het verschil.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 14:03

Ultrapc

Anyone steak?

Benchmarks genoeg en Google (en Tweakers 8) )staan vol met meningen over welk merken sneller zijn, beter koelen enz...

De tropics die je start zijn 9 op 10 vragen die op Google te vinden zijn, en ik weet het, ik ben geen Moderator maar de door u gestarte tropics beginnen te irriteren.
Ik moest deze frustratie toch even kwijt, ik hoop dat je het niet persoonlijk oppakt :)

Allround.

• Frontwing
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 20:11
begin deze maand mijn zoon een Sapphire 6670 1Gb GDDR5 kado gegeven.
Hoorde dat deze met Assasins creed 3 boven verwachting presteerde.
Alle settings op high,hij kon de AA ook wat opkrikken.
let wel dat je de versie met GDDR5 geheugen koopt want er zijn er ook met DDR3 in de omloop.
Deze 20 euro verschil betekent dat je 2 keer zoveel bandbreedte hebt,dus veel snellere grafische data doorvoer.
Pagina: 1