Gezocht: Groot touchscreen icm Android/iOS

Pagina: 1
Acties:

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb een project lopende, waarbij een Android- of iOS-operated systeem een bestaande en mobiel werkende app moet draaien op een touchscreen van 40", 55" of 65".

Ik heb hier een T5561 en TE4262 van Ilyama staan die perfect multitouch werkt onder Windows 8 via USB. Hang ik hier echter een iOS of Android systeem aan, krijg ik beeld, maar weigert de touchfunctie dienst. Ik heb Ilyama gecontacteerd, maar die zeggen de eerder genoemde OS'sen niet te ondersteunen.

Ik zit op dit moment zodanig met de handen in het haar, dat ik wanhopig op zoek ben naar een combo die wel werkt.

Ervaringen zijn welkom, zodat ik die Ilyama's vliegles kan geven.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:39
Android in VirtualBox of Bluestacks misschien. Je blijft vast zitten aan de driver van je touchscreen, dus je zal waarschijnlijk op Windows 8 moeten draaien, met android eroverheen.
Ik weet niet precies welke manier van aansturing de Ilyama gebruikt maar als je de touchinput kan afvangen, en in TUIO formaat krijgt, zou je de TUIO 2Android in combinatie met Android(x86) kunnen gebruiken.
http://rjmarsan.com/Research/TUIOforAndroid/

[ Voor 18% gewijzigd door Biersteker op 27-12-2012 19:04 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Coltrui
  • Niet online
Touchinput afvangen - bedoel je dan in de software? Daar kan helaas op korte termijn niks aan veranderd worden...
Als ik google goed begrijp zijn Bluestacks en VirtualBox emulators voor Android apps op een Windows OS? Dat is dan zeker het proberen waard.
Bedankt voor je input, Biersteker :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gezocht: GoTters die de sticky topcis lezen...
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Coltrui
  • Niet online
Vriendelijk weer. Geestig ook. Ha-ha. Ik vraag geen aankoopadvies, ik zoek een überhaupt werkende combo. Als dat hier al niet meer kan. Zoals je ziet krijg ik een softwareoplossing aangereikt. Sta je mooi met je aankoopadvies.

God, laat ook maar. Thanks!

[ Voor 21% gewijzigd door Coltrui op 27-12-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:39
Precies, je kan via Bluestacks een app sideloaden. http://geekblog.tv/296 of je zou via Virtualbox Android x86 kunnen starten. Het probleem wat je krijgt is dat gestures niet werken. Het simpele klikwerk werkt wel waarschijnlijk, maar met de laatste versie van VMware worden gestures ondersteund. (Geen idee hoe dat werkt, nooit geprobeerd)
offtopic:
Damn, dion_b had die zeker in zijn Ctrl-V staan. Beetje voorbarig...damn

[ Voor 9% gewijzigd door Biersteker op 29-12-2012 01:40 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Pagina: 1