Aangezien ik hier in huis maar een computer heb die geschikt is om te gamen en er hier wel eens vrienden komen die mee willen doen, had ik een oplossing bedacht om 1 computer met twee schermen te gebruiken, waarbij er op 1 scherm in fullscreen VMWare staat. Dat is gelukt, ik heb dus twee aparte desktops naast elkaar, beide met Windows 8 x64. Werkt prima, zelfde game op beide schermen (LoL), en draait met 210FPS op beide schermen.
Nu het volgende probleem: er moeten twee muizen en twee toetsenborden komen, die niet met elkaar in de knoop komen (interferen). Ik heb als hoofdmuis een Logitech G500, hoofdtoetsenbord een G510, en dan een goedkoop setje van Logitech, allemaal aangesloten via USB.
Nu lees ik in verschillende guides op internet dat je in het menu VM invoerapparaten kunt uitschakelen, maar dat beperkt zich bij mij tot floppylezers, printers, etc.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Nu het volgende probleem: er moeten twee muizen en twee toetsenborden komen, die niet met elkaar in de knoop komen (interferen). Ik heb als hoofdmuis een Logitech G500, hoofdtoetsenbord een G510, en dan een goedkoop setje van Logitech, allemaal aangesloten via USB.
Nu lees ik in verschillende guides op internet dat je in het menu VM invoerapparaten kunt uitschakelen, maar dat beperkt zich bij mij tot floppylezers, printers, etc.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?