Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen. bestaande games zoals Hitman Absolution/sniper challenge en Skyrim. Maar ook aankomende games zoals GTA V, Elder scrolls online.
Maximale video kwaliteit is niet vereist, maar wel wenselijk!
Toekomstige games(denk aan een periode van 3 jaar oid) ook nog goed kunnen draaien is ook wel fijn(lagere kwaliteit is ok).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euris.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Creative 2.1 speakerset. H220
Apple wired keyboard.
ai-707942 wireless muis ( een vervangende muis is welkom, mits hij zeer licht is en licht klikt, ivm zeer slechte handfunctie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zeer goede processor/geheugen/videokaart/moederbord. Tegenwoordig ben ik echt een leek als het om modellen en specificaties gaat, dus daar laat ik de advies gevende vrij in.
Redelijk stille fan.
Interne Hdd van 500gb of meer.
Windows 7/8
Dvd/bluray speler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeur, als het maar goed werkt, en blijft werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De kast mag er saai uitzien, als de functionaliteit maar goed is. Een stille kast is fijn!
Bij voorbaat dank!
Gamen. bestaande games zoals Hitman Absolution/sniper challenge en Skyrim. Maar ook aankomende games zoals GTA V, Elder scrolls online.
Maximale video kwaliteit is niet vereist, maar wel wenselijk!
Toekomstige games(denk aan een periode van 3 jaar oid) ook nog goed kunnen draaien is ook wel fijn(lagere kwaliteit is ok).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euris.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Creative 2.1 speakerset. H220
Apple wired keyboard.
ai-707942 wireless muis ( een vervangende muis is welkom, mits hij zeer licht is en licht klikt, ivm zeer slechte handfunctie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een zeer goede processor/geheugen/videokaart/moederbord. Tegenwoordig ben ik echt een leek als het om modellen en specificaties gaat, dus daar laat ik de advies gevende vrij in.
Redelijk stille fan.
Interne Hdd van 500gb of meer.
Windows 7/8
Dvd/bluray speler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeur, als het maar goed werkt, en blijft werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De kast mag er saai uitzien, als de functionaliteit maar goed is. Een stille kast is fijn!
Bij voorbaat dank!