Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Startbod reset bij aanpassen advertentie?

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tot tweemaal toe merk ik dat mijn ingevoerde startbod na een aanpassing is veranderd naar €0,-

Ik heb bij deze advertentie V&A aangeboden: Apple MacBook Pro 17" 2.66GHz met SSD als startbod opgegeven €600, ik heb daarna de beschrijving aangepast en toen zag ik dat het startbod ineens €0,- is :X

Dit kan ik zelf niet meer aanpassen omdat de advertentie actief is.
Bugje of doe ik iets verkeerd?

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:49
Bugje of doe ik iets verkeerd?
Als je de zoekmachine gebruikt kun je zien dat de door jouw vermelde bug al veelvuldig gemeld is ;)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik heb een bod geplaatst van 0 euro, nu staat ie op 600. ;)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zoeken had inderdaad gekund, even niet aan gedacht.

Alsnog, meest recente thread over dit onderwerp die ik kan vinden: [bug] \[V&A] Wijzigen advertentiete zet veiling op €0, datum: 13 december

In plan: Development-round-up - Iteratie #27 worden verschillende bugjes in V&A geplet dus viel te verwachten dat ie opgelost zou zijn.

Blijkbaar nog niet dus

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

• mistervis007
exepti0n schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:39:
Zoeken had inderdaad gekund, even niet aan gedacht.

Alsnog, meest recente thread over dit onderwerp die ik kan vinden: [bug] \[V&A] Wijzigen advertentiete zet veiling op €0, datum: 13 december

In plan: Development-round-up - Iteratie #27 worden verschillende bugjes in V&A geplet dus viel te verwachten dat ie opgelost zou zijn.

Blijkbaar nog niet dus
Helaas zijn er met de introductie van T 7.0 een aantal bugs in V&A geslopen.

Helaas is de prioriteit om deze op te lossen heel laag en hieraan is ook terug te relateren dat er een stuk minder advertenties geplaatst worden ten op zichte van voorheen.
De wil is er wel, echter blijken de fixes niet altijd even goed te werken, als ik hier het forum zo volg.

Hopelijk worden alle bugs op korte termijn geplet en blijft V&A daardoor ook levendig :*)

[ Voor 5% gewijzigd door mistervis007 op 27-12-2012 20:52 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
mveijden schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:35:
Ik heb een bod geplaatst van 0 euro, nu staat ie op 600. ;)
Dat werkt dus niet, hij staat weer op 0

:-(

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• mistervis007
mveijden schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:56:
[...]

Dat werkt dus niet, hij staat weer op 0

:-(
Zodra je een bod, lager dan €600,= invoert, dan krijg je een foutmelding dat je bod te laag is en minimaal €600,= moet zijn ;)

Inderdaad erg vervelend dat het niet meteen duidelijk vermeld wordt.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het melden, inderdaad een bekend probleem. Hier is een ticket voor aangemaakt. Sluit dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.