Toon posts:

Flikkering op nieuwe monitor IIYAMA E2773HS-GB1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een zeer vervelende flikkering op mijn monitor, er is om de +/- 3-4 minuten een flikkering waarbij het beeld precies even zakt en zich dan weer bliksemsnel hersteld.

Ik heb hem eergisteren bij Tones gaan halen, vandaag terug gedaan en natuurlijk wilde die monitor niet flikkeren tot op het einde deed hij het wel.
Zonder problemen een nieuwe mee gekregen ik kom thuis met de tweede en lap die heeft net hetzelfde probleem.

Ik heb alle kabels al gewijzigd met andere en net hetzelfde probleem.

Bij Tones heeft die eerste monitor aan 2 verschillende systemen gehangen ook met die flikkering dus bij mij thuis ligt het probleem niet.

Iemand die dit ook heeft of eventueel een oplossing kent?

De monitor hangt aan een asus GTX 680 op 1920x1080.
Als ik mijn oude Samsung er terug aanhang is er geen enkel probleem.

Alvast bedankt

Verwijderd

LCD Driver geïnstalleerd? V-Sync aan gezet of opnieuw ingesteld? Video drivers opnieuw geïnstalleerd? Gewoon met DVI aangesloten?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Probeer eens op een andere pc...
En dat je weer een ''nieuwe'' krijgt zegt dus helemaal niets, en leer hier van want dat geld voor alles op de deze wereld.

Als je in de winkel een ''nieuw'' product krijgt kan dit al gebruikt zijn en door iemand anders en weer teruggebracht zijn, vervolgens krijgt klant een ander scherm mee en testen ze in de winkel het desbetreffende scherm na een paar dagen uit en denken ze dat het apparaat nog goed werkt en wordt het weer verkocht met mankementen.

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 28-12-2012 12:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ