Sorry maar ik moet dit even kwijt, waarom denkt iedere cyberrukker op Tweakers dat hij/zij de cyberhacking programmerking van het net is?
Wat ik dus bedoel: als iemand een gewone vraag stelt over programmeren trekt een zielig groepje, iedere dag pizza etende puistekoppen constant dezelfde termen uit de kast:
- weleens een tutorial gelezen?
- even offtopic blabla (direct je onderwerp kaput)
- hebben we deze al niet eens gehad? ACM ACM snel snel sluiten dit topic
Ik bedoel: GA EENS BIJ JEZELF TE RADE MAN! Ik heb niet iedere dag hetzelfde patroon, JULLIE WEL! 10 uur opstaan, pappie's pc aanzetten rammen maar, 6 uur snel pizza bestellen om die achter je geleasede pc-tje op te eten en om 23.00 met je broek op je knien nog snel even te komen op www.hardware.com *#@&*%#&@#%@
Gaarna reacties
Wat ik dus bedoel: als iemand een gewone vraag stelt over programmeren trekt een zielig groepje, iedere dag pizza etende puistekoppen constant dezelfde termen uit de kast:
- weleens een tutorial gelezen?
- even offtopic blabla (direct je onderwerp kaput)
- hebben we deze al niet eens gehad? ACM ACM snel snel sluiten dit topic
Ik bedoel: GA EENS BIJ JEZELF TE RADE MAN! Ik heb niet iedere dag hetzelfde patroon, JULLIE WEL! 10 uur opstaan, pappie's pc aanzetten rammen maar, 6 uur snel pizza bestellen om die achter je geleasede pc-tje op te eten en om 23.00 met je broek op je knien nog snel even te komen op www.hardware.com *#@&*%#&@#%@
Gaarna reacties