Vertalingspunten heb ik al eerder aangedragen op Tweakers. Zo heb je ook nog steeds privatestorage. Volgens mij hoort dat niet eens aan elkaar in het Engels maar goed. Je zou er ook gewoon Opslag oid van kunnen maken. Bookmarks mag van mij best bladwijzers zijn, active topics kan gerust actieve topics zijn, niets mis met een extra e. Post history zou zelfs Post historie kunnen worden, ook Nederlands

.Bij berichten kan trash natuurlijk ook prullenbak oid heten, doet Windows ook gewoon. En beheer folders is natuurlijk beheer mappen.
Daarnaast heb je ook nog myReact (titel van de pagina) en Myreact (forum header) en is dus ook inconsistent. Ook is het vreemd dat bekijk profiel naar de Tweakers profiel pagina gaat en wijzig profiel naar de foruminstellingen gaat

.
Niet dat ik vind dat er teveel Engels gebruikt wordt op Tweakers, maar op sommige punten sinds Tweakers 7 is het allemaal net wat te inconsistent naar mijn mening. Kleine dingetjes waar ik me dan aan kan storen. Misschien komt dat omdat Tweakers nu een wat volwassener uiterlijk heeft gekregen.