Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-11 12:34
Hoi,

Ik zit een beetje rond te kijken naar een tablet, maar ik kom er niet uit welke ik nou zou nemen, ik zit naar 1 te zoeken tussen de 350 - 450 euro.
Wat ik er op ga doen zal voornamelijk internetten, streams/youtube filmpjes kijken, gamen.

Ik twijfel nu tussen de :
- Asus Transformer Pad 300T
- Samsung galaxy tab2 10.1
- Ipad 2

Mijn voorkeur gaat liever wel uit naar een Andriod tablet. Heeft iemand hier misschien nog wat tips naar welke ik zou kunnen kijken? Of ervaring met een leuke tablet?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:33

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Als je iemand kent in Duitsland (Engeland, Frankrijk, etc.), dan zou ik zeggen ga voor de nexus 10 (alleen te verkrijgen in duitsland, engeland, frankrijk, italië, etc. maar niet in nederland). Die kost 400 euro en dan heb je de nieuwste android versie, een 2560x1600 resolutie op het scherm en nog veel meer moois...

Grillmeister

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-11 12:34
Wat is de prijs daar van? Is die dan wel in Nederlandse taal beschikbaar of niet?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

400 euro's kost het ding, en gewoon in het Nederlands in te stellen. Draait stock android van google dus ook geen bloatware op je tablet.

Mijn ervaringen met het apparaat zijn prima in orde, maar misschien moet je eens in het nexus 10 topic kijken voor wat meer info.

-_-

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:33

RoofTurkey

PredatorKalkoen

MyKey schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:34:
Wat is de prijs daar van? Is die dan wel in Nederlandse taal beschikbaar of niet?

Grillmeister