Mediaplayer die ook 3d afspeelt

Pagina: 1
Acties:

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 17:14
Sinds afgelopen weekend heb een Synology (d212j) thuis staan.
Nu ben ik nog opzoek naar een goede media player bij mijn Samsung Smart TV. Nu weet ik al dat die smart tv heleboel dingen niet afspeelt. Hierdoor ben ik begonnen aan een zoektocht welke mediaplayer het beste voor mij is.

Alleen zie ik even door de bomen het bos niet meer. Wat ik voor eisen heb aan de media speler zijn de volgende dingen:
  • Speelt bijna alle formaten af (inclusief DVD en Blueray iso's (liefst met menu's))
  • Ondersteunt ook 3D
  • Media kan hij gewoon afspelen van de NAS
Ik heb al een beetje hier op het forum rond zitten lezen, maar heb een beetje het idee dat de verschillen minimaal zijn? Kom ook online geen testen tegen wat is nu op dit moment de beste koop?

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 15:15
Op dit moment de spelers met Realtek 1186 chip (meerdere merken) of de Popcorn Hour A-400.

Als je Full-HD 3D kan laten vallen, is de Dune Smart serie ook zeer interessant. Is al een oudere serie maar door weinig vernieuwing in de markt (alleen 3D eigenlijk) is de speler nog helemaal courant. Daarnaast zijn de spelers gewoon superstabiel en vriendelijk in gebruik.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Je kan ook kijken naar 3d in het SBS formaat. Deze zijn gewoon als MKV te vinden.
En je TV kan dit omzetten zodat je lekker 3d kunt kijken.
Dat werkt prima en heb je geen speciale 3d mediaspeler voor nodig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Gix
Hmm SBS format kan ook nog :) Ben redelijk nieuw in de mediaspelers. Zit heel erg te twijfelen naar de mede8er 600 of 1000.. Enige verschil wat ik zie is dat er geen hard disk in de 1000 kan.
Andere optie is een xstreamer sidewinder. Alleen zie weinig verschil tussen deze twee merken.

Of zou jij toch een andere optie nemen. Denk dat ik op dit moment een Popcorn nog net wat te vind

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 15:15
De chip is hetzelfde dus mogelijkheden ook. Echter Xtreamer en firmware zijn niet elkaars beste vrienden. Dus Mede8er in dit geval

• Gix
Na het lezen van de review hier op tweakers van de MED1000x3D is het toch deze geworden. Besteld, ben heel erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Pagina: 1