Anoniem: 493713

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Sedert een half jaar heb ik nu een HTC Wildfire S. Heb er nog geen enkel probleem mee gehad tot sedert een week. Nu gebeurt het soms dat ik berichten van mijn vriendin pas ontvang nadat ik zelf iets gestuurd heb. Dit probleem heb ik enkel nog maar bij haar ondervonden..

Dus:
Mijn vriendin stuurt me een aantal sms'en die ik niet ontvangt. Ooit stuur ik haar eens een sms, en op dat moment ontvang ik dan al haar sms'en die ze me wou sturen... Echt vervelend. Het vreemde is dat dit niet altijd zo is, dus kan ik er eigenlijk echt niet op voort gaan...

Bij wie zit het probleem en vooral, kan daar iets aan gedaan worden?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Thomas

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 15:39
Ik had bijna hetzelfde, maar dan met gmail, dit bleek door ruimtegebrek te komen (niet op de SD, maar intern.)

Topicstarter
wow, amai, en hoe op te lossen? Want heb precies nog veel vrij op SD inderdaad...

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 13:42
Maken jullie beiden toevallig gebruik van het t-mobile netwerk?
Ik had ook dit probleem met mijn vriendin, na veel telefoontjes met de klantenservice naar vodafone gegaan, probleem opgelost.

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Zelfde probleem gehad hier, smsjes waren een dag onderweg en meldingen van de voicemail soms wel een week. Volgens de klantenservice lag het aan het feit dat het bereik van de telefoon niet goed zou zijn, ik zou te ver van een steunzender afzitten :? . Vind het nog steeds een raar verhaal. Uiteindelijk maar, net als in de reactie hierboven, overgestapt op een andere provider en de problemen waren opgelost.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Topicstarter
Pfff, dat dit in deze tijden nog kan... Nuja, mijn abo loopt stilaan af (mobistar), zal dan overschakelen, nog efkes geduld opbrengen dus...
Pagina: 1