Don’t go around the mountain but go over the mountain
Specificaties zeggen helemaal niet alles, staar daar niet blind naar. Hz is zo een voorbeeld aangezien een televisie helemaal geen 400Hz of 600Hz kan zijn maar maximaal 200Hz voor LCD. Waar ze het over hebben is allemaal andere troep waardoor er met meer Hz geadverteerd mag worden terwijl de televisie eigenlijk 50Hz of 100Hz is.
De Philips heeft in deze een voordeel door het 100Hz paneel waar de LG een 50Hz paneel heeft. Echter heb je met Philips geen Philips televisie maar een TP Vision televisie met een Philips logo. TP Vision is een B merk en maakt helemaal niet zulke goede televisies. Veel dingen hebben ze gewoon niet onder controle zoals kleur, contrast, kijkhoek, beeld-interpolatie , ambilight en de werking tussen hardware en software wat in de smart TV omgeving goed is te merken. Ondanks dat de hardware goed is, voelt het alsnog als dikke stront door een trechter aan. Op dat gebied heeft bijvoorbeeld LG het veel en veel beter voor elkaar door een vloeiend en goede smart omgeving te creëren.
Maar waarom deze twee televisies? Want er zijn tal van andere televisies waar je uit kunt kiezen en waar betere modellen tussen zitten.
De Philips heeft in deze een voordeel door het 100Hz paneel waar de LG een 50Hz paneel heeft. Echter heb je met Philips geen Philips televisie maar een TP Vision televisie met een Philips logo. TP Vision is een B merk en maakt helemaal niet zulke goede televisies. Veel dingen hebben ze gewoon niet onder controle zoals kleur, contrast, kijkhoek, beeld-interpolatie , ambilight en de werking tussen hardware en software wat in de smart TV omgeving goed is te merken. Ondanks dat de hardware goed is, voelt het alsnog als dikke stront door een trechter aan. Op dat gebied heeft bijvoorbeeld LG het veel en veel beter voor elkaar door een vloeiend en goede smart omgeving te creëren.
Maar waarom deze twee televisies? Want er zijn tal van andere televisies waar je uit kunt kiezen en waar betere modellen tussen zitten.
Ik heb op kieskeurig gekeken, en een soort van selectie gemaakt en daar kwam de LG uit. En op de rentepunten site van de ING kun je ook een TV aanschaffen en kwam ik op de Philips tv uit. Vandaar deze twee modellen.
Ik wil namelijk minimaal een 40” tv met 3D en dan bij voorkeur passief
Verder moet er WIFI opzitten, en smart tv technologie. En bijvoorkeur niet meer kosten als €800.
Als jij een TV weet welke beter is hou ik mij aanbevolen
Ik wil namelijk minimaal een 40” tv met 3D en dan bij voorkeur passief
Verder moet er WIFI opzitten, en smart tv technologie. En bijvoorkeur niet meer kosten als €800.
Als jij een TV weet welke beter is hou ik mij aanbevolen
Don’t go around the mountain but go over the mountain