Best tweakers,
Ik ben aan een nieuwe PC toe en wil dit doen door er eentje zelf te bouwen (met wat help van mijn broer). Ik heb zelf al aardig wat afgezocht op de Pricewatch, maar nu wil ik graag weten of ik verstandige keuzes heb gemaakt.
Ik zal eerst even de vragen beantwoorden om julie wat meer duidelijkheid te geven.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk voor schoolwerk (programma's zoals word en excell). Maar ook wil ik graag films kijken en muziek luisteren. Ook zit ik vaak te browzen op het internet, wat ik graag wil is als ik dit allemaal tegelijk doe dat alles gewoon "smooth" loopt.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan 600 euro, (liefst een stuk onder eigenlijk)
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een toetsenboord en muis die ik meeneem.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst beneden
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Films in HD kijken
Hier mijn Wenslijst
Wat denken julie hiervan? Ik hoop dat ik al mijn benodigheden hier bijelkaar heb. (sorry als het niet zo is, ik heb niet veel ervaring met pc bouwen)
Ik ben aan een nieuwe PC toe en wil dit doen door er eentje zelf te bouwen (met wat help van mijn broer). Ik heb zelf al aardig wat afgezocht op de Pricewatch, maar nu wil ik graag weten of ik verstandige keuzes heb gemaakt.
Ik zal eerst even de vragen beantwoorden om julie wat meer duidelijkheid te geven.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk voor schoolwerk (programma's zoals word en excell). Maar ook wil ik graag films kijken en muziek luisteren. Ook zit ik vaak te browzen op het internet, wat ik graag wil is als ik dit allemaal tegelijk doe dat alles gewoon "smooth" loopt.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
niet meer dan 600 euro, (liefst een stuk onder eigenlijk)
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een toetsenboord en muis die ik meeneem.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst beneden
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Films in HD kijken
Hier mijn Wenslijst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G860 Boxed | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Asus GT640-2GD3 | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.D HDS721010DLE630, 1TB | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 | € 29,47 | € 29,47 |
| 1 | Asus MX239H Zwart | € 228,69 | € 228,69 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,99 | € 16,99 |
| 1 | be quiet! System Power S6 300W | € 29,90 | € 29,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 594,70 | |
Wat denken julie hiervan? Ik hoop dat ik al mijn benodigheden hier bijelkaar heb. (sorry als het niet zo is, ik heb niet veel ervaring met pc bouwen)