Versterker met AB via wifi (lees: volume instellen met iPad)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudberry
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-06 12:05
Bestaat er een goede 'klassieke' stereo audio versterker waarbij het volume ook met een app is in te stellen (dus eentje met wifi aan boord)?
Heb ff snel gekeken bij Denon, Onkyo en zo, maar 1-2-3 niks te vinden.

[Heb wel een SONOS systeem in huis, en ja, daar kun je dit wel op de ZP Module evt. Aanpassen, maar de ideale situatie is de eindversterker zelf, want dan kan ik ook het volume aanpassen als bv de tuner aan staat.]

THNX alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Of er apparaten zijn die het zelf ondersteunen weet ik niet, maar je kunt ook aan een wifi naar ir oplossing denken, bijvoorbeeld de griffin beacon

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Ik denk zeker kwa klassieke versterkers er geen zijn die het ondersteunen omdat wifi nog niet zolang bestaat.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:51
Tja bekend probleem. Tegenwoordig kun je eigenlijk alleen nog maar receivers krijgen waar veel te veel (veelal relatief slechte) boxen aanhangen. Dit is niet alleen overbodig als je puur voor muziek gaat, maar kwalitatief vaak ook slechter (die extra boxen; kanalen etc moeten toch ergens van betaald worden) dan een stereo versterker van dezelfde prijs.

Echte 'traditionele' stereo versterkers worden eigenlijk alleen nog maar gemaakt voor het absolute budget segment en het audiofiele segment. Die laatste zijn er ook wel met Wifi (zie bijvoorbeeld http://www.stereophile.co...0-da-integrated-amplifier), maar niet echt betaalbaar.

Ik vrees dus dat je: je Sonos zult moeten blijven gebruiken; heel diep in de buidel moet tasten; of genoegen nemen met een standaard Denon, Onkyo or whatever receiver.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)