wanneer ongeveer release AMD socket-a spul ?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 08:46

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Kijk ik baal dus best van het feit dat AMD nu overgaat van slot-a naar socket-a.
Omdat ik eigenlijk binnen twee weken een nieuwe pc wil gaan kopen. Een athlon700 met abit-ka7 /100 ligt in de planning bij die pc.

Maar nu amd dus overgaat naar socket-a voor de thuderbird en duron, kun je dus niet meer upgraden met de abit-ka7 (slot-a). Ja oke tenzij je een van de 40.000 slot-a thunderbird te pakken kan krijgen.

Ik ben best bereid om nog ff te w88, maar eigenlijk niet TE lang meer.
Dus:
Wanneer komt de thunderbird hierzo in nederland met een slot-a mobo ??

kwa prijs zal het niet veel schelen, maar het is altijd handig als je je proc weer es een keer kan upgraden.
Ook vind ik het een nadeel dat Abit met zijn perfect mobo's waarscijnlijk niet bij de eerste paar slot-a mobo's zal zitten.

iemand antwoordt?
zou handig zijn

Verwijderd

Officieel is de release 5 Juni dus volgende week!
Maar neem van mij aan dat het nog wel ff wat langer gaat duren voordat je ze hier kan vinden. Ik schat ongeveer 3 weken en ik denk dat het het heel moeilijk wordt om een van die Thunderbirds kan vinden, dus bel alvast wat zaken om te kijken of ze ze krijgen en "reserveer"er vast een of zo.
Veel Succes !!

ThaVinnY

• admiral866

admiral866

Topicstarter
Dus het is beter om nog ff te w88??
Hoewel ik dat wel erg moeilijk vind.

Waarschijnlijk koop ik toch een Athlon700 (of 750) met Abit-KA-7

Als dan blijkt dat de socket-a versie wel werkt, dan verkoop ik de Athlon en koop ik thunderbird.

Of heeft iemand nog goede argumenten om toch nog maar wel ff te w88

Verwijderd

ok, je wacht en betaald straks de hoofdprijs voor socket-a spul. Na een half jaar wordt het weer vervangen door wat anders etc.etc. Athlons zijn nu "goedkoop" en er is nog geen game of appli. die 700 Mhz vereist om lekker te lopen. Computerhardware is een gebed zonder einde.....ga gewoon voor die Athlon en met de rest van het geld kun je andere coole dingen kopen.

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 20:28
Die hoofdprijs schijnt nogal mee te vallen kwa processor... Zie de topic op tweakers.net
click.

Wat de moederborden gaan doen dat is een ander verhaal.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me dat de mobo's gewoon vergeblijkbaar geprijsd zijn als de huidige KX133 planken, dus rond de 400-450.

De prijs van de Thunderbird is lager dan van de Athlon (intro Tbird = prijsverlaging Athlon).

Ik denk dat supplies van de nieuwe Athlon geen probleem zal zijn (AMD heeft er al voldoende in Dresden klaar liggen). Mobo's zal wel weer iets langer duren, maar meestal kun je het spul dan binnen een paar week bij de fanatieke internet shops (CTW etc.) bestellen.

• admiral866

admiral866

Topicstarter
hmmz ja,
nou ik koop dus een Athlon700 en die ga ik op 900 krijgen.
Dus een vette koeling erbij en dan ook een gfd.
Heb ik niet alleen de proc. NU.
Maar heb ik ook wat te tweaken :)

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 23:25

alwinus

Tweaked

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik wil een nieuwe processor kopen een Athlon 850. Maar ga toch wachten omdat de prestaties waarschijnlijk beter uitvallen door on-die L2 Cache. En da ga ik het hele spul lekker overklokken. Bovendien heb ik gelezen dat de T-Bird minder gaat kosten dan de huidige Athlon. Ook meegenomen kan ik misschien nog een 900Mhz op de kop tikken (of zelfs nog een 950Mhz als de voorspelde prijzen kloppen). Dus ikke toch maar ff w88

• admiral866

admiral866

Topicstarter
aaaahhrgggg..

Ik weet het niet meer...
Misschien wacht ik dan toch nog maar ffies.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

kijk es ff bij het nieuws jongens
daar is een t-bird @700 getest en als dit het is zou ik niet wachten maar gewoon nu kopen.

en btw. als je bij homeworld unit capping uit zet heb je wel een ongeloofelijk goed systeem nodig om nog een frame rate boven de 10 fps te krijgen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1