Hallo Tweakers.
Ik heb een paar dagen geleden zelf mijn computer in elkaar gezet. Na een paar problemen opgelost te hebben (Windows wilde niet installeren e.d.) loopt de computer nu goed.
Ik heb alleen last van het verliezen van mijn videosignaal.
Als de computer een poosje (een paar uur) aanstaat, verliest deze op een willekeurig tijdstip het videosignaal. Mijn scherm geeft dan aan: Geen signaal. Als ik de computer weer wil gebruiken, moet ik deze opnieuw opstarten.
Er gaat niets mis met de temperaturen, de computer blijft mooi koel.
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik wil graag een oplossing, want het lijkt me niet goed om elke keer een harde reset te doen (aan/uitknop een paar seconden inhouden).
Onderdelen v.d. computer:
- ASRock B75 Pro3
- Intel Core i5 3570
- Sapphire HD7870 OC
- Corsair Vengeance 8GB 1600 Mhz
- Samsung 830 128GB SSD
- Western Digital 1TB 7200 rpm HDD
Alvast bedankt.
Daniel.
Ik heb een paar dagen geleden zelf mijn computer in elkaar gezet. Na een paar problemen opgelost te hebben (Windows wilde niet installeren e.d.) loopt de computer nu goed.
Ik heb alleen last van het verliezen van mijn videosignaal.
Als de computer een poosje (een paar uur) aanstaat, verliest deze op een willekeurig tijdstip het videosignaal. Mijn scherm geeft dan aan: Geen signaal. Als ik de computer weer wil gebruiken, moet ik deze opnieuw opstarten.
Er gaat niets mis met de temperaturen, de computer blijft mooi koel.
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik wil graag een oplossing, want het lijkt me niet goed om elke keer een harde reset te doen (aan/uitknop een paar seconden inhouden).
Onderdelen v.d. computer:
- ASRock B75 Pro3
- Intel Core i5 3570
- Sapphire HD7870 OC
- Corsair Vengeance 8GB 1600 Mhz
- Samsung 830 128GB SSD
- Western Digital 1TB 7200 rpm HDD
Alvast bedankt.
Daniel.