beste wifi netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjax
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo ik krijg op 10 jan een 2e internet conectie{andere conectie is van ziggo} van t-mobile {20mb} en ik wil die graag draadloos aansluiten en nu vroeg ik mij af wat daarvoor de beste netwerkkaart zou zijn{wil netwerkkrt omdat mij usb poorten allemaal in gebruik zijn} en aangezien er zoveel verschillende zijn en ik nog nooit met wifi heb gewerkt zou ik het erg waarderen als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij advies kunnen geven.

en de modem die ik krijg is een Huawei HG655d{ WiFi 802.11b/g/n, 4 x ethernet (10/100 Mbps) met wps}

bij voorbaat bedankt voor jullie tijd en moeite.
Peter

Sorry zag net dat er weer een aankoopadvies sectie is en heb het daar geplaatst dus deze topic kan verwijderd worden dank u wel.

[ Voor 9% gewijzigd door petjax op 26-12-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum 1:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Ahum 2:
Het algemeen beleid #quickstart
Plaats je vraag in één topic in één forum.
Zogenaamd "crossposten" is niet gewenst. Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.
Aub dus nadrukkelijk niet nog een tweede openen en dan :"deze kan verwijderd worden" in je eerste posten. Hij had ook prima verplatst kunnen worden...

Sterker nog, dat doe ik alvast, anders gaan mensen die wel de search gebruiken denken dat OH de juiste plek hiervoor is. Move OH -> CAA

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 26-12-2012 15:46 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.