2012: stilte voor de consolestorm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
reviews: 2012: stilte voor de consolestorm

In de eerste video @5:34-5:36
2012 gaat voor ons dan ook de boeken in als soort overbruggingsjaar, Er waren goede games, maar die waren nauwelijks heel veel beter als de beste games van 2011
- dan

Verder nog een opmerking over reviews van spellen in het algemeen: gebruik wat meer alternatieven voor het woorden "game" en "games" of ontwijk het gebruik. Ik zie ze in een alinea weleens tien keer. Dat kan vast beter met zo'n professionele (video)redactie.

Verder mis ik meer opmerkingen over de opkomst van mobiele casual games als die van Roxio.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De waanzinnige stijging van de populariteit van indie games ontbreekt hier ook wel, wat imo juist de belangrijkste evolutie van 2012 was :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Tekstfouten zijn in video's helaas niet zo makkelijk te herstellen als in geschreven teksten, dus ik vrees dat de als/dan-verspreking die PcDealer aanhaalt de geschiedenis ingaat. Je punt over variatie in het gebruik van de term 'games' is terecht en gaan we ter harte nemen. Of dat in ieder geval proberen.

De populariteit van indie games, die boe2 aanhaalt, is wat mij betreft niet zozeer een ontwikkeling van 2012. Die is al langer gaande. Dat we er meer aandacht aan kunnen besteden is een ander punt ;-) Dat doen we nu vrijwel uitsluitend in nieuwsberichten (denk aan de berichten die we schrijven over de Humble Bundle en vergelijkbare initiatieven). In recensies komen indie games nauwelijks aan bod.