Restore windows xp map

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f-unxi
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07-2021
Beste forum lieden,

Heb ondertussen al het hele internet afgezocht, van alles gevonden om een map terug te halen, maar tot op heden geen succes.
Ben van een oude xp computer al mijn bestanden eraf aan het halen en hier stonden heel wat foto's op in meerdere accounts.
Nu heb ik per ongeluk docu~\administrator\desktop verwijderd, of eigenlijk geknipt en proberen ergens anders te plakken. Sindsdien is er geen enkele mogelijkheid om toegang te krijgen tot deze map\bureaublad van deze account.

'pad bestaat niet'.
Hoe krijg ik deze terug? Of de bestanden die hier in staan?

Heb al geprobeerd een nieuwe user account aan te maken met de oude instellingen, gezocht naar de files in verborgen bestanden, systeemherstel... niets werkt.

Als het nu een paar foto's waren die niet van belang waren was het niet zo erg, maar er staan veel foto's op van een recent overleden persoon.

Bedankt voor de hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Misschien stijlloos om te zeggen maar als het belangrijke foto's zijn dan zet je toch een backup terug?

Anders even een datarecovery programma proberen (wel eerst een kopie maken van de schijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linux Live CD (zoals Ubuntu) en de schijf mounten. Dan kan je er in bladeren en kijken wat je hebt. Wil dat niet werken, dan met GetDataBack wat proberen te herstellen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er iets als take ownership heb je dat al geprobeert. ik mis een beetje waar de data nu staat btw

maar ja, terug doe je met een livecdtje ofzo, of log even in met een andere gebruiker met admin rechten

[ Voor 37% gewijzigd door Fish op 25-12-2012 23:09 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f-unxi
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07-2021
Echt bedankt allemaal!!!
Het is gelukt met een live-cd.