Windows 7 icm Firefox 17.0.1
Als ik als locatie 'Antwerpen, België' ingeef en op iPhone zoek binnen de categorie Mobiele Telefoons, dan veranderd de locatie meteen naar 'Antwerpen, België'.
Pas je het zoekveld nog een keer aan, dan komt er 'Antwerpen, België'.
Nog een keer aanpassen: 'Antwerpen, België'.
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
En uiteindelijk na 10 keer zit je op:
Antwerpen, BelgiÃÃÂÂ
‚ƒÃÂÂÂÂ
‚ƒÃ
ƒÂ‚Ã
ƒÂƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚‚ÂÃ
ƒÂ‚ƒÃƒÂƒÃÃ
‚ƒÃ‚ƒÃ‚‚ƒÃÃ
‚‚‚ÃÃ
‚ƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚ÃÂ
‚‚ÂÃÂÂ
ƒÃƒÂ‚‚ƒÃÃÂÂÂ
‚ƒÃ‚ƒÃÃ
ƒÂ‚ƒÃ‚‚ÂÂÃÂ
ƒÃ‚‚ƒÃƒÂƒÃ‚ƒÃÃÂ
‚‚‚ÃÂÂ
‚‚ÃÂÃ
ƒÂ‚ƒÃƒÂ‚ƒÃ‚ÂÂÃÂ
‚ƒÃƒÂƒÃ‚ƒÃ‚‚ÃÂÂÃ
‚‚‚Ã
‚ÃÃ
ƒÂƒÃ‚ƒÃ‚‚‚«
De tekenreeks wordt dus exponentieel groter, waarbij je uiteindelijk krijgt dat de zoekfunctie niet meer reageert of een melding heeft 'er is iets fout gegaan'.
De locatie aanpassen lost het probleem meteen op, maar zo lang er een ë in zit, zit je dus om de 10 zoekacties met die miserie.
Verder, als ik Antwerpen ingeef als locatie, dan ligt elke Nederlandse gemeente op 6km afstand. Lijkt me dus niet helemaal correct
Als ik als locatie 'Antwerpen, België' ingeef en op iPhone zoek binnen de categorie Mobiele Telefoons, dan veranderd de locatie meteen naar 'Antwerpen, België'.
Pas je het zoekveld nog een keer aan, dan komt er 'Antwerpen, België'.
Nog een keer aanpassen: 'Antwerpen, België'.
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
Antwerpen, België
En uiteindelijk na 10 keer zit je op:
Antwerpen, BelgiÃÃÂÂ
‚ƒÃÂÂÂÂ
‚ƒÃ
ƒÂ‚Ã
ƒÂƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚‚ÂÃ
ƒÂ‚ƒÃƒÂƒÃÃ
‚ƒÃ‚ƒÃ‚‚ƒÃÃ
‚‚‚ÃÃ
‚ƒÃ‚ƒÃ‚ƒÃ‚ÃÂ
‚‚ÂÃÂÂ
ƒÃƒÂ‚‚ƒÃÃÂÂÂ
‚ƒÃ‚ƒÃÃ
ƒÂ‚ƒÃ‚‚ÂÂÃÂ
ƒÃ‚‚ƒÃƒÂƒÃ‚ƒÃÃÂ
‚‚‚ÃÂÂ
‚‚ÃÂÃ
ƒÂ‚ƒÃƒÂ‚ƒÃ‚ÂÂÃÂ
‚ƒÃƒÂƒÃ‚ƒÃ‚‚ÃÂÂÃ
‚‚‚Ã
‚ÃÃ
ƒÂƒÃ‚ƒÃ‚‚‚«
De tekenreeks wordt dus exponentieel groter, waarbij je uiteindelijk krijgt dat de zoekfunctie niet meer reageert of een melding heeft 'er is iets fout gegaan'.
De locatie aanpassen lost het probleem meteen op, maar zo lang er een ë in zit, zit je dus om de 10 zoekacties met die miserie.
Verder, als ik Antwerpen ingeef als locatie, dan ligt elke Nederlandse gemeente op 6km afstand. Lijkt me dus niet helemaal correct
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.