race game gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patty2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-02 21:19
Hallo, ik ben op zoek naar een race game waar je de motor van jou auto kan tunen maar de uiterlijk van de auto niet, zoiets als, forza4 en Gt5 maar dan voor op de pc.
Ik heb net een racestuur gekocht maar nu heb ik nog een leuk spel nodig.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

[ Voor 7% gewijzigd door patty2 op 25-12-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

met de oudere Colin McRae games kon dit volgens mij. Zijn erg vermakelijk geweest om te spelen :)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patty2
Ik heb zelf al Colin McRae rally 2005, zou dat daar bij lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:40

Niellie41

[object Object]

Gtr, gtr 2, race 07, grid, rfactor zijn al een paar voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Niellie: GTR2 is een echte aanrader. Het heeft me menig uurtje bezig gehouden.
Als je dan ook nog bij een (of meerdere) online databases je rondjes upload, dan wordt het nog een leuke competitie (tegen anderen of tegen jezelf).
http://racing.fuzion.nl/
http://www.esport-racing.de/
http://www.nogripracing.com/index.php

have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patty2
Kan je bij gtr 2 ook je motor tune? turbo's en nieuwe versnellingsbak ,etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt afstellen geloof ik niet, maar er zijn zeer veel opties die het spel vergemakkelijken (meer arcade) of meer realistisch maken. Geloof me, alleen al het rijden op zich onder de knie krijgen zal al VEEL tijd kosten. GTR2 is meer op rijden gericht dan op 'sleutelen'. En daar ben ik eigenlijk wel blij mee.
Er zijn overigens wel ontzettend veel gemodificeerde of zelfs nieuwe auto's te downloaden.

Het is al weer een tijd geleden dat ik zelf gereden heb want ik heb geen windows pc meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patty2
Ik ben naar iets opzoek waar je uit een auto van 600 BHP bijv 700-800 BHP kan halen door alleen je auto te modificeren, en kan dat bij Gtr2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope , je kan alleen sleutelen aan wat je al in huis hebt , Misschien zijn er wel mods voor GTR2 zodat het wel kan maar die ken ik niet .

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Klinkt misschien raar, maar dan vind ik NFS Shift 2 een hele goede. Daar kan je precies doen wat je zegt, en je hoeft de buitenkant van je auto niet te modificeren.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patty2
NoFearCreations schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:06:
Klinkt misschien raar, maar dan vind ik NFS Shift 2 een hele goede. Daar kan je precies doen wat je zegt, en je hoeft de buitenkant van je auto niet te modificeren.
Bedankt, ik zal eens kijken als ik het leuk vind.

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:54
Voor zover ik weet zijn er praktisch geen (race) games beschikbaar die zich specifiek richten op het tunen van auto's. Enige die me te binnen schiet is de NFS Underground reeks. Waar je natuurlijk ook weer met het uiterlijke gepimp zit.

Van de beschikbare race-sims is het in geen gevallen mogelijk om de motor te tunen (tenzij je expliciet de keuze hebt tussen 2 motoren bijv, maar dan blijft het vermogen nog steeds "vast"). Enige optie die je hebt is simpelweg een snellere auto pakken (in GTR 2 bijv. de GT wagens i.p.v. de NGT's).

Wat wel sterk aanwezig is binnen de verschillende sims is het afstellen van de auto zelf. Stijfheid van de ophanging, rijhoogte, camber etc. wat allemaal invloed heeft op het rijgedrag van de auto's. Zoals hierboven al gezegd draait het voornamelijk om de beleving van het rijden in een raceklasse, waarbij de leercurve relatief stijl is.

Juist met een stuurtje komen dit soort spellen heel goed tot zijn recht, maar je moet het natuurlijk wel leuk vinden om op een serieuze manier te racen (tegen mensen of de AI) en bereid zijn om er enige moeite in te stoppen voordat je de verschillende wagens en/of banen beheerst.

GTR 2 heeft een "driving school" waarbij de verschillende onderdelen van het racen stuk voor stuk worden behandeld (van het goed nemen van een bocht tot het op de juiste manieren inhalen) dus daarmee wordt je al goed op weg geholpen.

Daarnaast zijn er nog een groot aantal mods voor de verschillende titels die je toegang geven tot een heel breed scala aan race klassen (van klassieke tourwagens tot oval tot formule 1 etc.) dus er is in ieder geval keuze genoeg :).

Ik zou zeggen probeer het eens, vergeleken met een Gran Turismo / Forza is het wel een stukje moeilijker aangezien dit echt gericht is op simulatie maar je hebt daarmee al een goede basis te pakken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb project CARS. is nog in closed beta fase nu.. maar oh wat een goeike!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jeroen: de spijker op de kop. Racegames gaan naar mijn mening om het racen. Een turbo er op 'schroeven' (op de turbo klikken en hij zit er op) heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor een _race_game.

Samen met MoTec software maakt GTR2 een van de meest realistische racegames die er zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:54
Op Steam is een pakket van Simbin in de aanbieding (-50%, rond de 18 euro geloof ik). Daarmee krijg je zo'n beetje alle goede (instap) sims tot je beschikking (Race07 + add-ons, GTR 2, GT Legends etc.). Mocht je ze nog niet hebben dan is dit wel het juiste moment om in te stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit GTR2 + GT Legends in een dvd set gekocht voor iets van 20 euro. Alleen geen Race07 helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Jeroen de Wit schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:54:
Voor zover ik weet zijn er praktisch geen (race) games beschikbaar die zich specifiek richten op het tunen van auto's. Enige die me te binnen schiet is de NFS Underground reeks. Waar je natuurlijk ook weer met het uiterlijke gepimp zit.
ahum, Street Legal Racing Redline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 22:00
Nickrsd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:10:
ik heb project CARS. is nog in closed beta fase nu.. maar oh wat een goeike!
Precies, wat ik ook wilde zeggen. En iRacing als je je daar toe kan zetten, maar dat denk ik niet.

NFS Shift is wel een leuke om mee te beginnen denk ik :9

[ Voor 13% gewijzigd door Streskip op 31-12-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iracing en gt5 ... is net zo iets als quake 1 en farcry 3 langs elkaar leggen

denk dat project cars meeste in de buurt komt

of eoa mod voor rfactor-2, machtige engine

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Kijk anders eens naar Testdrive Unlimited 2, daarin kun je ook je auto's tunen zonder iets aan het uiterlijk te doen.

Kan je bijvoorbeeld een uiterlijk "saaie" Audi RS6 Avant naar dik 600 pk brengen, erg leuk als je dan bijvoorbeeld een Ferrari of RUF rijder tegenkomt die jou uitdaagt voor een wedstrijdje en het wel even denkt te kunnen winnen >:)

Specs

Pagina: 1