Aangezien ik onze 'thuisbioscoop' wil uitbreiden met een beamer heb ik reeds enkele forums,gebruikerservaring etc gelezen. Afgelopen week een audiozaak hier in de buurt binnengestapt en enkele beamers vergeleken. Voor mij persoonlijk (prijs/kwaliteit) kwam de Epson EH-TW6000 LW er als 'beste' uit. Enkel vindt ik persoonlijk dat de lensshift het 'enige nadeel' is, in onze huidige situatie mag dit geen probleem vormen:

Maar omdat we in de nabije toekomst gaan uitkijken naar een huis ipv appartement kan dit eventueel wel voor een 'probleem' zorgen dat er geen lensshift opzit.
Hebben jullie eventueel andere voorstellen? Belangrijkste specificaties dat hij zeker moet hebben:
Full HD(1920x1080)
Minstens 1 HDMI
Relatief hoog contrast
Qua projectiescherm weet ik echt niet welke ik zou moeten nemen. Toen ik in de speciaalzaak stond en met de desbetreffende verkoper aan het praten was, stelde ik een vraag welk bedrag dat ik moet rekenen voor een deftig scherm, hij sprak over €1000. Wat ver buiten ons vooropgestelde bedrag van 200-300€ zit. Hebben jullie hier suggesties? Eventuele dingen waar ik zeker rekening mee moet houden?
Elektrisch zou mooi zijn, natuurlijk hebben wij dat liever dan een manuele bediening.
Wij zouden minstens een doek willen hebben van 2m breedte.
Budget beamer +-1500€
Budget Scherm +-300€

Maar omdat we in de nabije toekomst gaan uitkijken naar een huis ipv appartement kan dit eventueel wel voor een 'probleem' zorgen dat er geen lensshift opzit.
Hebben jullie eventueel andere voorstellen? Belangrijkste specificaties dat hij zeker moet hebben:
Full HD(1920x1080)
Minstens 1 HDMI
Relatief hoog contrast
Qua projectiescherm weet ik echt niet welke ik zou moeten nemen. Toen ik in de speciaalzaak stond en met de desbetreffende verkoper aan het praten was, stelde ik een vraag welk bedrag dat ik moet rekenen voor een deftig scherm, hij sprak over €1000. Wat ver buiten ons vooropgestelde bedrag van 200-300€ zit. Hebben jullie hier suggesties? Eventuele dingen waar ik zeker rekening mee moet houden?
Elektrisch zou mooi zijn, natuurlijk hebben wij dat liever dan een manuele bediening.
Wij zouden minstens een doek willen hebben van 2m breedte.
Budget beamer +-1500€
Budget Scherm +-300€