Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mediaspeler met snelle XBMC-ervaring gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:06
Heren,

Ik heb op dit moment een apple tv2 met jailbreak om daar XBMC op te draaien. Ik heb laatst de sony google tv nsz-gs7 zien draaien. Ik ben onder de indruk van de browser en het toetsenbord.

Ik zou graag een apparaat willen dat waarop ik zo'n toestbord als die van de Sony NSZ-GS7 kan hangen. Ik heb de volgende vragen

Welke mediaplayer oplossing kan xmbc SNEL draaien (probleem van mijn apple tv 2 is dat de menu's nu best traag zijn bij mooie skinsP
Welke mediaspeler heeft de Chrome browser ervaring als die van een google tv
Op welke mediaspeler kan ik ook nog eens een toestenbord aansluiten als die van de Sony?
Waar koop ik zo'n toetsenbord. Dus eentje met een full qwerty toestenbord en een trackpad

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Een HTPC zal het enige meest bevredigende antwoord zijn. Deze heb je in vele maten en soorten. Eentje met ent AMD A... processor of Intel Core I3 zal geen problemen mogen opleveren.

Toetsenbord even googlen.

Verwijderd

ECiftci schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:47:
Heren,

Ik heb op dit moment een apple tv2 met jailbreak om daar XBMC op te draaien. Ik heb laatst de sony google tv nsz-gs7 zien draaien. Ik ben onder de indruk van de browser en het toetsenbord.

Ik zou graag een apparaat willen dat waarop ik zo'n toestbord als die van de Sony NSZ-GS7 kan hangen. Ik heb de volgende vragen

Welke mediaplayer oplossing kan xmbc SNEL draaien (probleem van mijn apple tv 2 is dat de menu's nu best traag zijn bij mooie skinsP
Welke mediaspeler heeft de Chrome browser ervaring als die van een google tv
Op welke mediaspeler kan ik ook nog eens een toestenbord aansluiten als die van de Sony?
Waar koop ik zo'n toetsenbord. Dus eentje met een full qwerty toestenbord en een trackpad
Sapphire

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 03:29 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik verplaats je even naar CEA, aangezien je gewoon om aankoopadvies vraagt. Daarbij heb ik je topictitel even aangepast, zodat men ook weet waar het om draait. De oude titel was nogal schreeuwerig.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A