2012: Linux, Windows en OS X, vernieuwing in krimpende markt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Topicstarter
Beste redactie,

Na het kijken van het filmpje van het artikel reviews: 2012: Linux, Windows en OS X, vernieuwing in krimpende markt wil ik graag even kwijt dat de desbetreffende persoon aan het woord erg veel slist en bepaalde woorden zoals 'Modern UI Interface', 'Surface' en 'Valve' niet goed of duidelijk uitspreekt.

Verder is het een erg leuk artikel en wil ook echt niet mierenneuken maar ik stoorde mij hier toch wel aan en wou het wel even laten weten. ;)

Fijne feestdagen,
Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Wat is er mis met het accepteren van een persoon zoals hij is?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Topicstarter
Zelf heb ik ook last gehad van slissen en dergelijke en dat is na oefenen ook goedgekomen.
Ik denk echter dat als je iemand de voice-over laat doen dat deze ook goed zou moeten kunnen spreken.

Verder was het gewoon een opmerking, niets boos aan bedoeld! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Zerfox op 25-12-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De voice-over is gedaan door de persoon die ook de tekst heeft geschreven en dus inhoudelijk weet waar het over gaat. Met die gedachte laten we ook de redacteuren zelf in beeld, waarbij in het begin ook kritiek is geuit, zowel op de persoon als de inhoud. We kunnen een hoop trainen en oefenen (wat we ook gedaan hebben voor zowel de presentatie als bijvoorbeeld het schrjven van voice-overs), maar iemand die af en toe slist en af en toe een voice-over inspreekt is voor mij geen aanleiding direct in te grijpen. Wie weet valt het de volgende keer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als we het toch gaan hebben over die voiceover, ik vind er helemaal niets mis mee eigenlijk. Het is prima te volgen en de uitspraak is prima.