Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Autoradio met DAB & Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 22:10
Het is tijd voor een nieuwe autoradio. Keus genoeg en de prijzen vallen ook wel mee. Maar ik zou wel weer eens "iets bijzonders" willen kopen. Namelijk ook de mogelijkheid om DAB te kunnen ontvangen (ja, ik weet dat het hier in Nederland nauwelijks gebruikt wordt).

Wat wil ik:

Autoradio met goede bluetooth handsfree kit, met mogelijkheid externe microfoon aan te sluiten.
MP3 enzovoort af kunnen spelen
USB en AUX op frontpaneel
Bediening van Android.

Tot zover geen probleem.

Maar nu nog een DAB ontvanger geintegreerd.

Wie kent er iets wat betaalbaar is (rond de 200 euro). goed werkt en geen enorme kermis is?

Reacties worden zeer gewaardeerd.

• Johan de Jong
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 20:31
DAB is al weer achterhaald! Straks wordt er in DAB+ (MPEG 4/AAC+-codering) uitgezonden. Dan is je DAB radio waardeloos geworden.

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 22:10
Dat weet ik. De paar autoradio's die ik nu kan vinden en DAB aankunnen zijn ook geschikt om DAB+ te ontvangen. Overigens vraag ik mij af of DAB ooit aan zal slaan bij het grote publiek zolang er nog analoge radio is.

Natuurlijk heb ik zelf al de nodige research gedaan op de sites van Sony, Kenwood en Pioneer. Keus genoeg maar het aanbod met DAB is beperkt.