Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mail blijft verdwijnen, ten einde raad?

Pagina: 1
Acties:

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ben bezig geweest om verschillende mail apps op m'n android telefoon uit te proberen. Ook had ik tijdelijk mijn hotmail account aan gmail toegevoegd.

Alle apps zijn van mijn telefoon, en mijn hotmail account weer uit m'n gmail verwijderd. Alleen nu blijft er een of ander pop3 protocol mijn mail van de hotmail server verwijderen. Deze worden dan in een POP map in de verwijderd map geplaatst. Kan niet vinden welke app dit heeft gedaan, en hoe ik dit weer ongedaan kan maken.
Heel erg vervelend, nu staan nieuwe mails een paar minuten in m'n postvak in, en daarna zijn ze weg.

---RAWE CEEK!!!---

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verander je wachtwoord en kijk welke apps gaan lopen klagen..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04

Fiber

Beaches are for storming.

En anders de hele telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Der staan op dit moment geen mail of andere apps op de telefoon die synchen met m'n hotmail account. Zal het gaan proberen.

---RAWE CEEK!!!---

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:27
Als je je wachtwoord verandert zou het sowieso afgelopen moeten zijn ..

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Het lijkt voor nu opgelost. Dan maar weer verder zoeken naar een fatsoenlijke mail app voor op me tel.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1