Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Sporadisch ook audio en video bewerking (Ableton en Adobe Premiere Pro)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 en niet meer dan 1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en dvd speler zijn al aanwezig. Windows 7 ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben
Een PC die de nieuwste games op de hoogste stand aan kan. Er zal niet hoger dan 1920x1080 gespeeld worden op één monitor. 3D gamen moet wel mogelijk zijn in de toekomst. Ook moet het systeem een aantal jaar meekunnen. Vandaar de overklokbare processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De PC moet stil zijn en over wifi beschikken. Daarom is voor het ASUS moederbord gekozen, aangezien die met wifi adapter meegeleverd wordt. Aangezien dit moederbord aan de dure kant is hoor ik graag een alternatief dat toch nog een aantal jaar mee kan met voldoende prestaties en overklokbaar is.
Wat betreft geheugen lijkt mij één module van 8 gig genoeg en kan daar later nog een tweede bijgeplaatst worden, tenzij jullie dat anders aanraden.
Alvast bedankt voor het advies!
Vooral gamen. Sporadisch ook audio en video bewerking (Ableton en Adobe Premiere Pro)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 en niet meer dan 1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en dvd speler zijn al aanwezig. Windows 7 ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben
Een PC die de nieuwste games op de hoogste stand aan kan. Er zal niet hoger dan 1920x1080 gespeeld worden op één monitor. 3D gamen moet wel mogelijk zijn in de toekomst. Ook moet het systeem een aantal jaar meekunnen. Vandaar de overklokbare processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De PC moet stil zijn en over wifi beschikken. Daarom is voor het ASUS moederbord gekozen, aangezien die met wifi adapter meegeleverd wordt. Aangezien dit moederbord aan de dure kant is hoor ik graag een alternatief dat toch nog een aantal jaar mee kan met voldoende prestaties en overklokbaar is.
Wat betreft geheugen lijkt mij één module van 8 gig genoeg en kan daar later nog een tweede bijgeplaatst worden, tenzij jullie dat anders aanraden.
Alvast bedankt voor het advies!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,- | € 203,- |
1 | Asus P8Z77-V Pro | € 175,45 | € 175,45 |
1 | Club3D Radeon HD 7950 royalKing | € 289,90 | € 289,90 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 34,- | € 34,- |
1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.067,24 |