Betaalbare studie laptop voor onderweg, budget 400-500 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-07 10:28
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een studie laptop voor in de trein en in de bibliotheek. Op deze laptop wil ik verslagen typen, muziek luisteren en films kijken.

Browsen en het typen van verslagen zijn de belangrijkste punten.

Is er iemand die mij een aantal laptops kan/wil adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 22:11

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Voordat we verder gaan, raad ik je aan om LAA beleid door te lezen. Anders zoeken we ons suf naar de juiste notebook voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493811

Mijn broer heeft de Lenovo Thinkpad Edge E335 (NZT66MH) voor precies hetzelfde gebruik wat jij wilt:
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E335 (NZT66MH)

Hij vindt het een goede aankoop en ik ben er ook positief over:
- fijn toetsenbord en touchpad
- accucapaciteit van 62wh
- 13.3 inch scherm, fijn om mee te nemen maar matige kleuren, dus voor een fijne ervaring met films kijken hangt van jouw standaarden af.
- 320gb 7200rpm harde schijf, dus je kan er wat films op kwijt, en is wat sneller dan de 5400rpm hdd
- betrouwbaar merk
- stil in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 12:17
denk dat zelfs een netbook voldoet aan jouw wensen. tegenwoordig zijn er ook mooie 11,6 inch netbooks die prime geschikt zijn voor de studie.

tijdens mijn studie heb ik een 10 inch netbook gebruikt. achteraf is dit scherm net wat aan de kleine kant. maar een 11-12 inch variant met een fatsoenlijke resolutie biedt zeker mogelijkheden. daarnaast is de accuduur ook veelal rond de 7-10 uur en daarmee hartstikke handig voor een dag op school.

...