• Tia Dalma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-06-2025
Niets aan de hand, niet gevallen, niet rare dingen anderszins gedaan, net nog daarvoor gebruikt maar ineens wil ie niet meer. Niet via de play-knop, niet via de aan/uit-knop. Helemaal geen sjoege meer. Accu nog bijna helemaal vol, net ook weer opgeladen.
:'(

Wie weet hoe ik de camera weer aan de praat kan krijgen?

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-01 10:27
Wat als je de camera aansluit op de computer? Is de camera dan nog te benaderen?

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

• Tia Dalma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-06-2025
Nee, helaas niet. Komt dat niet ook omdat je die camera (net als een telefoon, TOMTOM, etc) eerst aan moet zetten voordat ie gedetecteerd wordt door je USB poort?

Accu is gecontroleerd, polen zijn nog steeds schoon. Hij laadt ook gewoon op in de lader dus daar zou geen probleem moeten zitten. Voor zover ik het kan zien in de accuhouder in de camera is daar ook niets raars aan de hand.

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

TMV

Ik heb ooit eens de dc-dc converter module van mijn PowerShot S70 kapot gehad. Zelfde symptoom: helemaal dood. Dit is toendertijd netjes onder garantie (was net een maand verlopen, dus coulance) verholpen.