JVC DVD+R Taiyo Yuden verkrijgbaarheid

Pagina: 1
Acties:

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-01 13:02
Weet iemand nog een nederlandse webwinkel waar deze verkrijgbaar zijn?

De pricewatch heeft ook nou niet echt een oplossing gebracht met webwinkels. En heb me eigen helemaal gek gegoogled maar weinig resultaat eigenlijk... De meeste Duitse webwinkels die aan NL leverden hebben hun zaken moeten stoppen ivm de kopie wetgeving in NL helaas.

De enigste die ze heeft is voordeligdvd's.nl maar daar lees ik de meest nare berichten over.
En ja het is erg oldskool van me, maar sommige mensen hebben nu nog eenmaal (goede)dvd's nodig :X

Verwijderd

Probeer bigdennis.com eens.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 04:02 ]

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11-2025
WR. schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:18:
...maar sommige mensen hebben nu nog eenmaal (goede)dvd's nodig :X
Verbatim al eens overwogen? Maakt gebruik van dye van Mitsubishi Chemicals, volgens mij ook hoog aangeschreven media.

• WR.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 03:56:
[...]

http://www.cdrwinkel.com/...VD+R_16X_%28100st%29.html
Taiyo Yuden DVD+R 16X (100st)
Dit product kan telefonisch besteld worden
- Voor particulieren: enkel beschikbaar in ons magazijn (afhaling) .
- Bedrijven kunnen dit produkt laten bezorgen.
vanaf januari 2013 kan dit artikel terug via de site besteld en verstuurd worden naar Nederland
Prijs: 39,95 euro/st

--------------------------------------------
Echt 100% duidelijk kan ik het bericht niet vinden, maar check in januari eens op site updates.
Ik heb m'n laatste JVC/Taiyo spindels ook hier besteld. ;)

Toen nog voor €20,97 ex ;(
Nee die heeft ze ook niet meer, ik ben echt alle bekende winkels al nagegaan waar ik vroeger spindels vol heb besteld. CDR winkel,OPUS supplies, Big Dennis,Nierle etc. Een aantal heeft ze staan maar levert niet naar Nederland vanwege de kopie-wetgeving hier in NL. Oftewel hun zijn niet van plan te gaan betalen aan de staat :+
Eerder waren de Duits>Nederlandse site's een uitkomst maar die hebben de uitvoer gestaakt.
Er staan nu vrijwel alleen nog habbie-babbie dvd's en ik zweer bij Taiyo Yuden helaas.

Stond nog wat bij trouwens: wordt niet verzonden naar europese eindgebruikers... :X
Ik wil ze zo spoedig mogelijk hebben eigenlijk haha

• WR.
ebia schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 04:15:
[...]

Verbatim al eens overwogen? Maakt gebruik van dye van Mitsubishi Chemicals, volgens mij ook hoog aangeschreven media.
Het is een goed merk dat staat vast, maar volgens de vroegere test's(Hydrogen Forum) blijft Taiyo Yuden de nummer 1 in kwaliteit en houdbaarheid. En ik ga tot het gaatje daarna kijk ik pas naar andere fabrikanten ook al weet ik wel dat Verbatim en Philips ook gewoon goede media codes hebben.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Vroeger ook heel vaak Taiyo Yuden gebruikt.
Maar met al dat TB geweld onder de HDD's is het niet meer rendabel om met DVD's te werken.
Ze zullen dan minder verkopen en dus ook minder inslaan.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11-2025
WR. schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:17:
[...]
Het is een goed merk dat staat vast, maar volgens de vroegere test's(Hydrogen Forum) blijft Taiyo Yuden de nummer 1 in kwaliteit en houdbaarheid. En ik ga tot het gaatje daarna kijk ik pas naar andere fabrikanten ook al weet ik wel dat Verbatim en Philips ook gewoon goede media codes hebben.
Als het zo belangrijk voor je is; waarom haal je ze dan niet op in Duitsland als die shops ze niet naar Nederland willen verzenden?

• WR.
ebia schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:24:
[...]

Als het zo belangrijk voor je is; waarom haal je ze dan niet op in Duitsland als die shops ze niet naar Nederland willen verzenden?
Omdat ik geen grens bewoner ben, woon in het uiterste westen dus dan lopen de kosten hoog op als ik naar de oosterburen moet rijden om wat dvd's...
Als ik er niet aan kan komen houdt het gewoon op en bestel ik wat anders, maar omdat hier de kennis zit vraag ik me mede tweakers om de laatste opties.

Nooit geschoten is altijd mis ;)

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 06:56
ebay?

• WR.
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:25:
[...]

Uit het bericht begrijp ik dat de levering in januari 2013 weer hervat wordt??

Ik heb hier zelf nog bijna drie van die JVC spindels staan, maar ik zit niet direct te popelen om er afstand van te doen. ;)
Nou ik kwam een stukje tegen waarin stond dat de bijdrage van 0,14 naar 0,03 cent ging per dvd richting de staat. Dus denk dat er een aantal zich weer proberen aan te sluiten met leveringen.maar je maakt me nu blij met een dode mus met je spindels ;w
Nee Ebay doe ik helemaal niks mee helaas :z

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
WR. schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:18:
Weet iemand nog een nederlandse webwinkel waar deze verkrijgbaar zijn?

De pricewatch heeft ook nou niet echt een oplossing gebracht met webwinkels. En heb me eigen helemaal gek gegoogled maar weinig resultaat eigenlijk... De meeste Duitse webwinkels die aan NL leverden hebben hun zaken moeten stoppen ivm de kopie wetgeving in NL helaas.
Het is weliswaar geen nederlandse webshop, maar kijk eens op www.nierle.com.

Je kunt daar zelfs filteren op mediacode :)

Verwijderd

Op verzoek verwijderd
Pagina: 1