Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Subsonic streamen naar andere bron

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:29
Ik heb momenteel een NAS met Subsonic geinstalleerd en kan dan muziek afspelen op mijn telefoon, maar nu zou ik graag een oude laptop willen hergebruiken door deze aan te sluiten op een audio installatie en dan vanaf de telefoon muziek laten afspelen op de laptop. Je kan dit oplossen door op de laptop als Subsonic server in te richten en een koppeling maken naar de share op de NAS met alle muziek, maar is het ook mogelijk zonder dat deze als server ingericht hoeft te worden, want dan hoef ik het alleen vanuit de NAS te beheren.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:29
Heeft niemand dit geprobeerd met Subsonic? Want ik zou dit graag willen gebruiken zodat ik via mijn telefoon een raspberry computer aansturen.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten