Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Iaptop
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13-09 21:12
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon, als cadeau voor sinterkerstoudennieuw.
Nu wilde ik eerst de Pioneer SE-MJ751 kopen, maar hij is in prijs gestegen.
Toen kwam ik bij de Philips Uptown, maar las in een review dat er veel betere zijn in deze prijsklasse (€60-€90).

Nu ben ik uitgekomen bij de Pioneer HDJ-500, waar ik geen slechte verhalen over hoor. Ik heb wel een vraag, omdat deze koptelefoon voor een groot deel gericht is op DJ's, is het dan verstandig om deze te kopen voor mijn gebruik? Ik gebruik hem voor muziek die ik afspeel op mijn Android telefoon en op mijn computer. Ik luister naar "normale" muziek, als voorbeeld Queen, Boudewijn de Groot en Blof. Dus echt veel bass heb ik niet nodig. Het is echter wel fijn om een beetje bass te hebben.
Ik ga de koptelefoon zowel thuis als buiten gebruiken, ook is het wel lekker om ervoor te zorgen dat andere mensen mijn muziek niet kunnen horen.

Ik heb nu een Wesc Oboe, alleen daar doet het geluid het nog maar aan één kant, doordat de kabel kapot is. Daarom zou het ook wel lekker zijn om een afneembare kabel te hebben.

Is de Pioneer HDJ-500 een goede keuze, of zijn er betere alternatieven, omdat de Pioneer HDJ-500 dingen heeft die ik toch niet nodig heb (zoals de 6.3 mm jack)

• 195780
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-04-2013
Op verzoek verwijderd

• Iaptop
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13-09 21:12
Sorry, deze kan dicht.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:22

teacher

Moderator Consumentenelektronica

Dysgaf!

Klik

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True