Op zaterdag 02 juni 2001 01:19 schreef Roefoes het volgende:
uhm ja me cooler zit er goed op, zit genoeg koelpasta op(standaard rommel die bij cooler zat)
case temp kan ik niet zien met die asus pc probe, werkt een termometer ook?? hehe....
en uhm waar koop je al die fancy coolers en pasta??? de enige coolers die ik overal zie zijn thermaltakes en coolermasters dus ik nam aan dat die wel zouden werken, maar dat had ik dus mis! btw kreeg em net op 69 graden! ff midtown madness 2 gespeeld...
dat kan echt niet goed zijn!
ik heb ff op tom's hardware guide gekeken naar die cooler test maar ik werd er geen hol wijzer van.
kan iemand gewoon een goede koeler voor een amd athlon 1ghz noemen, en waar ie te koop is?
case temp is bij asus probe dus MB(motherbord) is wel af te lezen.
alleen asus probe is corrupt; telt er gerust 10 graden bij op.
goede koeler? fop-32/alpha etcetctetc ga maar is naar tomshardware, was laatst een roundup van 47 coolers oid..
/edit/ niet goed gelezen, *ik werd er wel wijzer (tomshardware)van, lijk me ook niet moeilijk$% pak gewoon een cooler die in de top10 zit.
maar met alleen een goeie cooler red je het niet, een paar casefans zijn meestal ook wel handig, anders veranderd er niet veel aan je case temp// dus ook niet aan je cpu temp