ASrock Fatality Performance of ASrock Extreme4 voor gamen

Pagina: 1
Acties:

• G0atee
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-02 07:12
Welk moederbord is het best om op te gamen, ASrock Fatality Performance of ASrock Extreme4 (allebei z77 chipset van intel)? Ik weet dat de fatality series in principe voor gaming pc's worden gebouwd, maar zit hier een verschil in?

Verwijderd

fatality series zijn vaak het snelste maar toegespitst op wat gamers nodig hebben. Mogelijk is er een extreme bv die niet onder dat logo verkocht word en even snel is + meer opties heeft als in USB3.0 of WiFi etc,. Echter is meestal het verschil tussen de delfde borden met de zelfde chipset maar 1 of 2% en dus zo goed als verwaarloosbaar. De Z77 Intel chipset is zeer snel dus dat moet zeker goed komen!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-03 19:44
Ik heb de ASrock Fatality Performance en nog geen moment spijt van gehad.
Het is het beste bordje wat ik gehad heb.

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wat ik mij afvraag. Ik heb de Asrock Extreme 4-m. (indeling layout hetzelfde als de Fatality Performance)

Ik heb een 7970 kaart. Maar deze kon echt alleen in de bovenste slot, kaart is echt heel groot. En anders zitten de satapoorten in de weg. Hebben meer mensen dit? Of heb ik gewoon niet goed gepast? Vind dit toch een beetje gek, borden ondersteunen SLI en Crossfire, maar als sommige GPU's er niet in passen....

Misschien handig dat je hier ook rekening mee houdt, wil je evt in de toekomst crossfire gaan draaien

[ Voor 5% gewijzigd door ralph0603 op 24-12-2012 22:40 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move PMG -> CAA

Voor Patience maakt het bijzondeer weinig uit wat voor moederbord je hebt. Heb je zwaardere eisen, wees dan wat duidelijker dan "gamen".

Oslik blyat! Oslik!