Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ACER herstellingscentra & ervaringen acer notebook/laptop

Pagina: 1
Acties:

• mutmong
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 19:38
Hallo,

Omdat het lijkt alsof ik een speld in een hooiberg aan het zoeken ben via de zoekopdracht in het forum (..het bos en de bomen wegens de vele berichten en het niet gevonden woord 'herstellingscentra') vraag ik het met deze nieuwe topic.
-Heeft er iemand ervaring (slecht of goed) met de herstelservice van Acer die men kan bijkopen bij de aanschaf van een nieuwe laptop?
-Kan men zelf de defecte laptop naar een herstelcentra brengen (moet dus niet thuis blijven wachten) of is dit altijd via afhaling?
-Heeft Acer veel van die herstelcentra zodat er altijd wel eentje 'naast de deur' te vinden is?
-Kan ik ergens info vinden waar die herstellingscentra zich bevinden?

Mijn huidige Dell laptop loopt nl. op z'n einde en het ziet er naar uit dat de garantieuitbereiding van ACER goedkoper is dan die van Dell maar bij Dell spreekt men wel van In-Home support (dus thuisherstelling).

THX!!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:57
Hoe lang wil je met je laptop doen? Bij de meeste winkels krijg je standaard 2 jaar garantie, maar bij sommige krijg je 3 jaar garantie! Zal waarschijnlijk flink wat kosten besparen. Geldt dan ook bij andere merken laptops.

Volgens mij komt er bij acer een koerier langs om je laptop op te halen buiten de winkel om.

Loopt je garantie via de winkel, dan ben je meestal 1 tot 2 weken je laptop kwijt.

De reparatie centrums zijn van vrijwel alle merken gewoon in Nederland, maar weet niet zeker waar die zitten. Ik dacht dat acer in Den bosch zat.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
hoe ou dis die acer? en kan je hem niet zelf repareren?
2 weken je notebook kwijt lijkt mij een drama

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm