iPhone 5, volume knop + werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:11
Ik ben er sinds kort achter dat de + knop van mijn iphone 5 zw. 32 gb niet meer werkt... Volume omlaag werkt prima maar omhoog werkt niet meer. Heb al een harde reset gedaan en een reset via itunes. Niks helpt..

Zijn er hier nog mensen die tips voor me hebben? Ik ben toevallig vandaag in Amsterdam heeft het zin om langs de Apple store te gaan ondanks dat ik mijn telefoon niet via hen heb aangeschaft? Heb met coolblue contact gehad (nette service overigens!) maar daar duurt het waarschijnlijk 3 weken om het euvel te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Als je toch in de buurt van z’n store bent kan je mogelijk wat experts op de zaak zetten? Anders moet je maar weer wachten op mogelijke Tnet adviezen of trage RMA acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wel even proberen een afspraak te maken met een genius. Anders kan het voorkomen dat ze geen tijd voor je hebben. Om teleurstelling te voorkomen ;)

Grote kans overigens dat ze je toestel gelijk omruilen voor een refurbished exemplaar.

[ Voor 24% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-12-2012 14:00 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Yes wilde inderdaad een afspraak maken bij een genius voor vanmiddag maar dat kan pas weer voor donderdag. Vandaar dat ik het ook even hier gevraagd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:52
Gewoon langsgaan. Ik ben ook een keer langsgegaan zonder afspraak. Moest wel 45 minuten wachten maar ben toen toch tussendoor geholpen.

• BertP
Opgelost, vandaag nieuw toestel gekregen van Apple..

Anoniem: 494274

Goede service zeg BertP!!
Pagina: 1