Hallo allemaal,
Mijn voeding maakt op dit moment het geluid van een vliegtuig, waardoor ik deze ga vervangen. Schijnt bij de voeding die ik heb vaker voor te komen. Coolermaster 650W.
Ik ga tegelijkertijd een upgrade doen. Ik heb al besloten een SSD en een geheugen upgrade te doen met volgende spullen:
Nu twijfel ik dus om ook het moederbord en de processor te upgraden.
Op het moment heb ik, ik een HD6850 1GB DDR5 video kaart met de volgende processor:
Ik overweeg deze upgrade extra erbij te doen:
Ik gebruik het systeem voornamelijk voor het spelen van games en algemene dingen zoals hd video kijken en office applicaties.. Is een upgrade met SSD en geheugen genoeg of loont het zich naar de i5 te upgraden?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groet,
Ivo
Mijn voeding maakt op dit moment het geluid van een vliegtuig, waardoor ik deze ga vervangen. Schijnt bij de voeding die ik heb vaker voor te komen. Coolermaster 650W.
Ik ga tegelijkertijd een upgrade doen. Ik heb al besloten een SSD en een geheugen upgrade te doen met volgende spullen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 186,45 | |
Nu twijfel ik dus om ook het moederbord en de processor te upgraden.
Op het moment heb ik, ik een HD6850 1GB DDR5 video kaart met de volgende processor:
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Ik overweeg deze upgrade extra erbij te doen:
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,- | € 203,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 119,45 | € 119,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 322,45 | |
Ik gebruik het systeem voornamelijk voor het spelen van games en algemene dingen zoals hd video kijken en office applicaties.. Is een upgrade met SSD en geheugen genoeg of loont het zich naar de i5 te upgraden?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groet,
Ivo
[ Voor 0% gewijzigd door MrVirtual op 24-12-2012 13:15 . Reden: Videokaart toegevoegd ]