Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-07 22:10
Voor mijn zusje die binnenkort een half jaar naar het buitenland vertrekt ben ik opzoek naar een portable audiospeaker. Ze heeft een HTC Desire C en gebruikt nu een eenvoudige speaker van Trust maar daar zit geen mooi geluid in.

Nu heb ik na een beetje zoeken deze gevonden: http://www.philips.nl/c/a...B31C19CEB5610.app121-drp1
De Philips AS851.

Prijs is €163,- bij de Mediamarkt.`

Afbeeldingslocatie: http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/AS851_10-IMS-global?wid=225&hei=225&$jpglarge$

Maar zijn er in dit segment misschien nog betere speakers verkrijgbaar? Ze luistert veel Top 40 en dance muziek. En wat ook mooi zou zijn als hij op batterijen kan werken. Dat doe dit Philips namelijk niet.
Voor de rest heeft ze niet echt eisen en is het budget ongeveer 150-160 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 24-12-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455996

ION Blockrocker of Tailgater is stukken beter naar mijn mening. Wel veel minder portable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Logitech Mini boombox, hands down!
Heeft een ingebouwde accu die met de bijgeleverde adapter in 8 uur is opgeladen. Overdracht via blauw tand of via een 3,5mm jack kabel. Past makkelijk in je jas zak. En voor de grote van het apparaat komt er een bulk van een geluid uit.
Quanta Costa? €50

Zien, horen en voelen? Ren naar de Dixons bij je in de buurt, daar heb ik de mijne ook weg gehaald :)
En je kan er ook mee handenvrij mee bellen (wel zo veilig op de fiets), smartphone uiteraard niet inbegrepen!

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:13

DjVe

Hatsaflats!

De beste portable speaker (en dan echt portable) is de Logitech MM28

Wat een bazenspeaker is dat! Kan niet extreem hard, maar klinkt wel goed. Handig formaat en niet kapot te krijgen. Het model is al wat jaartjes oud, maar is op MP nog wel te krijgen

Ik heb er al jaren één in de kast liggen voor bij het klussen/bbq-en/luieren 8)