Hallo allen,
na 10 jaar met een inferieure "bak" van samsung mijn televisie-avonden te hebben gevuld, vond ik het tijd voor iets nieuws.
samsung 40UE6340
Eerste indrukken:
1: beeldkwaliteit is ongelofelijk tov mijn vorige tv.
2: smartfuncties zijn geweldig en echt een meerwaarde.
3: 3D-ervaring nog even afstellen en gewoon worden.
Maar mijn grote bedenking is hetvolgende:
Waarom is er geen keuze tussen fictie-nonfictie en animatie?
Voor non-fictie kan het niet realistisch genoeg zijn, voor films is het gewoon niet leuk als je teveel details ziet (zoals bluescreenscenes en artificiele decors) en voor animaties zouden 3D en details optimaal tot hun recht moeten komen.
Waarom houden ontwikkelaars hier blijkbaar al jaren geen rekening mee?
Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om die drie instellingen te voorzien? Desnoods via een hertz-aanpassing per profiel? (zeker voor films, niet te realistisch).
Zijn er op dit forum nog mensen met deze ervaring, of mensen met een oplossing?
Alvast bedankt.
na 10 jaar met een inferieure "bak" van samsung mijn televisie-avonden te hebben gevuld, vond ik het tijd voor iets nieuws.
samsung 40UE6340
Eerste indrukken:
1: beeldkwaliteit is ongelofelijk tov mijn vorige tv.
2: smartfuncties zijn geweldig en echt een meerwaarde.
3: 3D-ervaring nog even afstellen en gewoon worden.
Maar mijn grote bedenking is hetvolgende:
Waarom is er geen keuze tussen fictie-nonfictie en animatie?
Voor non-fictie kan het niet realistisch genoeg zijn, voor films is het gewoon niet leuk als je teveel details ziet (zoals bluescreenscenes en artificiele decors) en voor animaties zouden 3D en details optimaal tot hun recht moeten komen.
Waarom houden ontwikkelaars hier blijkbaar al jaren geen rekening mee?
Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om die drie instellingen te voorzien? Desnoods via een hertz-aanpassing per profiel? (zeker voor films, niet te realistisch).
Zijn er op dit forum nog mensen met deze ervaring, of mensen met een oplossing?
Alvast bedankt.