Een monitor of tv voor van alles

Pagina: 1
Acties:

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-02 19:11
Dag beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een scherm die aan mij eisen voldoet alleen heb ik daar de balle verstand van. Dus klop ik hier aan.
Wat ga ik er mee doen:
Op gamen zowel pc als ps3
beetje photoshop
programmeren
gewoon gebruik internetten etc.
eisen:
full hd resolutie
tussen de 24 of 27 inch in
makkelijk te verplaatsen, dus stel ik ga keer naar een lan party of ik neem het scherm verdieping lager of hoger moet dat geen probleem zijn.
kwaliteit. Betaal liever wat meer als het moet.
ik wil hem in combinatie met mijn laptop gebruik van maken dus ene deel op scherm andere op laptop, dus niet dat het scherm te hoog staat.
budget max 300 a 350.
Niet te lelijk als het kan :9 :)

Ik heb wel gekeken naar tests, maar dan als nog zie ik de bomen niet meer door het bos.

Groetjes Boomhunta

• Sietse1990
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-03 08:31
Je eisen in één lijstje:
http://tweakers.net/categ...Xbj1c7TbZi-J6hvwdpUiilvAE

Waarvoor ik persoonlijk zou kiezen voor de Philips. Niet vanwege het merk, maar omdat hij er gewoon degelijk uit ziet en ook niet te lelijk. Snellere beeldverwerking als de andere volgens de speclijst, maar ben niet naar de website van de fabrikant geweest. Denk dat de panelen bij allemaal 50Hz zijn.

pricewatch: Philips 24PFL3507H

3 HDMI aansluitingen voor je PS3, PC en laptop. Je laptop kun je trouwens ook altijd hoger plaatsen door een stand. Geen merk zoals Salora die gewoon iets kwalitatief lager staan.

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 14:03

Ultrapc

Anyone steak?

Ja, je hebt gelijk over Phillips, tenminste ik heb er al 5 schermen van, topkwaliteit :)
Ik heb ook een Samsung, kuch rampzalig kuch,
Dus ik zou ook voor de Phillips gaan :)

Allround.

Verwijderd

Philips is eerder crappy met hun verouderde HDCP
Kun je beter voor samsung gaan ziet er ook nog mooier uit wat mij betreft

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 14:03

Ultrapc

Anyone steak?

Hoe lang heb je al een Samsung? 1 dag, week of maand zeker, dan zijn ze nog mooi.
Daarna breekt de voet af, brakke HDMI poorten, vanzelf aan en uit gaan, niet meer in standbeeld gaan enz.

Tenminste, das mijn ervaring

Allround.