Ik ga nu veel met revit aan de slag, en merk dan toch dat mijn pc wat hapert als ik grotere 3D tekeningen maak.
Dit komt omdat ik nog geen video kaart in mijn pc heb zitten...
Dit is de setup die ik nu heb:
Echter zit ik nu te twijfelen tussen een GT660 of een HD7870. Beide kaarten zijn te koop rond de 210 euro, wat ook gelijk mijn budget is.
Nu is mijn vraag, welke is beter? Ik lees op internet dat de GT660 sneller is. Maar mijn moederbord ondersteunt crossfire, dus wat dat betreft en met oog op de toekomst kan ik misschien weer beter een HD7870 kiezen.
Wat ik verder doe? Ik game af en toe (potje FIFA 13), maar dit werkt nu ook al met lage settings. Verder game ik veel op mn PS3.
Ik maak filmpjes op 1080 kwaliteit met sony vegas pro.
Ik ben dus net begonnen met revit
Ik teken met autocad (2D).
En dat was het wel zo'n beetje.
Het gaat er dus voornamelijk om, dat Revit sneller en soepeler loopt. Ik weet niet of het ook veel uit maakt bij sony vegas pro, maar ik heb daar ook af en toe dat de preview van mijn filmpje wat hapert...
NB.: Is mijn voeding sterk genoeg om zo'n videokaart te voeden? Er zit een 6 pin PCI-e aansluiting op mijn voeding.
Dit komt omdat ik nog geen video kaart in mijn pc heb zitten...
Dit is de setup die ik nu heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
| 1 | Asrock B75 Pro3-M | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Samsung SpinPoint M8 HN-M101MBB, 1TB | € 73,30 | € 73,30 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Iiyama ProLite E2773HDS-B1 Zwart | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | Cooler Master Elite Power 400W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | OCZ Vertex 3 120GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 771,55 | |
Echter zit ik nu te twijfelen tussen een GT660 of een HD7870. Beide kaarten zijn te koop rond de 210 euro, wat ook gelijk mijn budget is.
Nu is mijn vraag, welke is beter? Ik lees op internet dat de GT660 sneller is. Maar mijn moederbord ondersteunt crossfire, dus wat dat betreft en met oog op de toekomst kan ik misschien weer beter een HD7870 kiezen.
Wat ik verder doe? Ik game af en toe (potje FIFA 13), maar dit werkt nu ook al met lage settings. Verder game ik veel op mn PS3.
Ik maak filmpjes op 1080 kwaliteit met sony vegas pro.
Ik ben dus net begonnen met revit
Ik teken met autocad (2D).
En dat was het wel zo'n beetje.
Het gaat er dus voornamelijk om, dat Revit sneller en soepeler loopt. Ik weet niet of het ook veel uit maakt bij sony vegas pro, maar ik heb daar ook af en toe dat de preview van mijn filmpje wat hapert...
NB.: Is mijn voeding sterk genoeg om zo'n videokaart te voeden? Er zit een 6 pin PCI-e aansluiting op mijn voeding.