Hallo mede-Tweakers,
Mijn computer is inmiddels aan pensioen toe. Helaas heb ik niet genoeg geld om alles helemaal te vervangen dus ik ga proberen zoveel mogelijk opnieuw te gebruiken.
Ik ben opzoek naar advies voor deze upgrade. Ik wil het graag bij 500 - 600 Euro houden.. Goedkopen kan altijd
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor gamen en wat school dingen.
dit is wat ik in gedachten had.
de spullen die ik blijf gebruiken zijn mijn HHD's (inclusief OS SSD van Intel). Mijn videokaart, een GTX 550 ti. deze is nog erg nieuw omdat mijn oude een paar maanden geleden stuk is gegaan. mijn muis en keyboard en mijn case, een Antec P180.
Alvast bedankt,
Koen
Mijn computer is inmiddels aan pensioen toe. Helaas heb ik niet genoeg geld om alles helemaal te vervangen dus ik ga proberen zoveel mogelijk opnieuw te gebruiken.
Ik ben opzoek naar advies voor deze upgrade. Ik wil het graag bij 500 - 600 Euro houden.. Goedkopen kan altijd
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor gamen en wat school dingen.
dit is wat ik in gedachten had.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,- | € 203,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 119,45 | € 119,45 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,99 | € 16,99 |
| 1 | XFX ProSeries 750W XXX Edition | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 504,38 | |
de spullen die ik blijf gebruiken zijn mijn HHD's (inclusief OS SSD van Intel). Mijn videokaart, een GTX 550 ti. deze is nog erg nieuw omdat mijn oude een paar maanden geleden stuk is gegaan. mijn muis en keyboard en mijn case, een Antec P180.
Alvast bedankt,
Koen