Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies nodig 42' - 46' inch TV

Pagina: 1
Acties:

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-11 18:45
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV tussen 42 en 46 inch in maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Graag wil ik er veel films goed op afkunnen spelen en ik gebruik mijn ps3 voor gamen dus de tv moet ook lekker snel weergeven.

Nu met al die mooie marketing trucjes zoals smart TVs en ingebouwde mediacenters weet ik het echt niet meer. Toch lijkt me dat Pathe op je TV wel geinig maar is geen must als ik hierdoor niet goed kan gamen bijvoorbeeld. Het gehele 3D gebeuren vind ik ook niet heel boeiend maar misschien future proof?

Ik heb beneden een plasma staan en in de slaapkamer lcd dus sta ik open voor alles.

Hoop dus iemand mij goed kan adviseren met mijn wensen. Het budget ligt tussen de €800,-!

Alvast bedankt voor de moeite! :)

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Headblast schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:41:
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV tussen 42 en 46 inch in maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Graag wil ik er veel films goed op afkunnen spelen en ik gebruik mijn ps3 voor gamen dus de tv moet ook lekker snel weergeven.

Nu met al die mooie marketing trucjes zoals smart TVs en ingebouwde mediacenters weet ik het echt niet meer. Toch lijkt me dat Pathe op je TV wel geinig maar is geen must als ik hierdoor niet goed kan gamen bijvoorbeeld. Het gehele 3D gebeuren vind ik ook niet heel boeiend maar misschien future proof?
3D ontkom je bijna niet aan. Alleen de budget budgetmodellen en kleine modellen hebben dit niet maar zodra je een beetje televisie wilt hebben, zit er 3D op. Echter is het niet altijd zo dat je hier veel voor extra betaalt. Sommige merken (Sony en Panasonic) leveren niet eens brillen bij hun actieve 3D modellen en daar bespaar je toch weer geld op terwijl andere merken wel 3D brillen meeleveren en daar betaal je dan weer voor ondanks dat er staat *gratis brillen bij inbegrepen*. De techniek in de televisie om 3D te weergeven is helemaal niet duur, enkel een beetje hardware en voornamelijk software.
Ik heb beneden een plasma staan en in de slaapkamer lcd dus sta ik open voor alles.

Hoop dus iemand mij goed kan adviseren met mijn wensen. Het budget ligt tussen de €800,-!

Alvast bedankt voor de moeite! :)
De Panasonic ST50. Ik blijf het in elk topic zo'n beetje weer zeggen en men zal er vast moe van worden, maar deze televisie is in mijn en heel veel andere ogen DE televisie van 2012. Als je gaat kijken naar beeldkwaliteit, mogelijkheden/specificaties en de prijs, is er geen televisie die dat kan evenaarden.

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-11 18:45
Ziet er idd goed uit.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279