Ik heb beslist mezelf eens een mooi kerstcadeautje te geven, maar vraag me af of het bestaat. Namelijk: een waterdichte MP3-speler die ik kan meenemen in de jacuzzi. Ben hier nogal groot liefhebber van, na een lange lastige dag op het werk een half uurtje relaxen in de jacuzzi, plus soms een sessie in de sauna. Zeeeeeeeeer ontspannend.
Nu, een MP3-speler voor in de sauna lijkt me moeilijk, maar bestaan er waterdichte MP3-spelers + oortjes die je in een zwembad/jacuzzi kunt gebruiken?? Ik belde de lokale Mediamarkt-kloon gisteren op en zij hadden daar nog nooit van gehoord (dus: zij hadden dat niet in hun aanbod dus interesseerde mijn vraag hen niet).
Ik meen me echter te herinneren ooit eens van een zwemster gehoord te hebben dat zij traint met muziek op de MP3 dus ik veronderstel dat het wel bestaat.
Wat zijn jullie ervaringen daarme?
Nu, een MP3-speler voor in de sauna lijkt me moeilijk, maar bestaan er waterdichte MP3-spelers + oortjes die je in een zwembad/jacuzzi kunt gebruiken?? Ik belde de lokale Mediamarkt-kloon gisteren op en zij hadden daar nog nooit van gehoord (dus: zij hadden dat niet in hun aanbod dus interesseerde mijn vraag hen niet).
Ik meen me echter te herinneren ooit eens van een zwemster gehoord te hebben dat zij traint met muziek op de MP3 dus ik veronderstel dat het wel bestaat.
Wat zijn jullie ervaringen daarme?
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.