Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb beslist mezelf eens een mooi kerstcadeautje te geven, maar vraag me af of het bestaat. Namelijk: een waterdichte MP3-speler die ik kan meenemen in de jacuzzi. Ben hier nogal groot liefhebber van, na een lange lastige dag op het werk een half uurtje relaxen in de jacuzzi, plus soms een sessie in de sauna. Zeeeeeeeeer ontspannend.

Nu, een MP3-speler voor in de sauna lijkt me moeilijk, maar bestaan er waterdichte MP3-spelers + oortjes die je in een zwembad/jacuzzi kunt gebruiken?? Ik belde de lokale Mediamarkt-kloon gisteren op en zij hadden daar nog nooit van gehoord (dus: zij hadden dat niet in hun aanbod dus interesseerde mijn vraag hen niet).

Ik meen me echter te herinneren ooit eens van een zwemster gehoord te hebben dat zij traint met muziek op de MP3 dus ik veronderstel dat het wel bestaat.

Wat zijn jullie ervaringen daarme?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Aha, Archie, dank! Die dingen bestaan dus, zoals ik al dacht. Prijzen vallen ook reuze mee.

Maar wat ik me dan afvraag, zijn die écht 100% waterdicht?? Als ik zo'n ding koop, en ik neem het 150 keer mee in de jacuzzi, blijft het dan werken, of stopt dat ding er na 10 sessies mee?

Om je een idee te geven, ik ga bijna iedere middag een uur wandelen tijdens mijn pauze en luister altijd naar BBC hoorspelen, nieuws programma's en comedy shows op mijn MP3 en ik heb mijn huidig spelertje al 3 jaar, dagelijks gebruikt, en ik zal het wellicht ook nog wel 10 jaar langer gebruiken ook. Geldt dit ook voor die waterdichte zooi?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27
Ik heb er zelf geen ervaring mee.. Even een google gedaan op waterdichte MP3 speler. Denk zelf wel dat deze dingen echt waterdicht zijn aangezien Speedo een badkleding merk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 12:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

is anders een draadloos speakertje niet ook een oplossing? gewoon naast het bad zetten en via bluetooth vanaf mobiel/ipod/laptop muziek ernaartoe streamen. doe ik nu al een half jaar, ding staat gewoon in de badkamer, werkt prima. je hebt hele mooie kleine varianten waar toch fatsoenlijk geluid uit komt, bijvoorbeeld de logitech mini boombox

[ Voor 9% gewijzigd door jpiwf op 24-12-2012 00:10 ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Deze vraag past beter in OMO :)
Pagina: 1