Aanschaf Microsoft Office

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
Beste Tweakers,

Ik heb aan jullie de volgende vraag:

Ik heb onlangs een nieuwe PC samengesteld en gekocht en ben nu opzoek naar een Microsoft Office pakket (versie 2007 of hoger). Ik heb in eerste instantie geprobeerd dit te downloaden via een torrent, maar ik zit nu met een versie die geen Nederlandse grammaticacheck kent en andere bepaalde handigheden ontbreken ook. Heeft iemand van jullie misschien een goede torrent of kan iemand mij vertellen waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan kopen als student? Ik dacht dat het voor 40-50 euro te vinden moest zijn, maar tot op heden kom ik niet onder de 70euro uit.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07 23:04
Torrent is illegaal !!

En ja office kost 70 euro. Misschien tweede hands dat je goedkoper een licentie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het moge toch hopelijk wel duidelijk zijn dat je hier niet om torrents of warez mag vragen?

De prijs op Surfspot is waarschijnlijk de goedkoopste, en anders wordt het een gewone licentie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En dicht. Sommigen zullen het nooitbegrijpen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.