Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

McAfee Security Center Start niet op (Windows 7)

Pagina: 1
Acties:

• jeffrey.p
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-08-2023
Beste Tweakers,

Op 15 december 2012 heb ik mijn McAfee SecurityCenter - 1-jarig abonnement + SecurityCenter - Aanvullende bescherming van pc's verlengd met een jaar (ik had de eerste 15 maanden gratis bij mijn Dell laptop gekregen). Omdat ik op dat moment geen firewall had heb ik het programma verwijderd en gebruik gemaakt van windows firewall totdat ik de bevestiging kreeg van mijn aankoop. Op 19 december kreeg ik deze en heb ik via de link in de email de software gedownload.

Toen ik na installatie mijn computer wilde scannen startte deze niet meer op. Telkens als ik hem probeer op te starten krijg ik een blanco scherm op het formaat van het Security Center. Hij start dus wel op alleen hij blijft blanco. Ik moet hem ook altijd bij opstarten 2x openen voordat hij opent, bij 1x openen reageert hij gewoon niet. Ik heb toen op internet gezocht naar een oplossing maar geen van de oplossingen van deze website: https://community.mcafee.com/thread/49576 heeft mij geholpen. Voor de rest heb ik geen andere oplossingen kunnen vinden. Ook het downgraden van IE 9 naar de eerste versie voor windows update hielp niet (had gelezen dat dat een oplossing kon zijn). Daarnaast kwam ik er net achter dat ik volgens mijn account van McAfee 2 licenties op 1 computer aan heb staan (dit was tot vanmiddag nog niet zo, heb hem vanmiddag opnieuw geïnstalleerd) en heb er 1 gedeactiveerd.

Vandaar dat ik me richt tot de experts. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, ik zou het toch zonde vinden als ik hem niet aan de praat krijg en voor niks een licentie heb gekocht.

Groeten,

Jeffrey

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
Contact opnemen met McAfee? Je hebt uiteindelijk toch met je abonnement ook een gedeelte aan service gekocht.

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:46

ongekend41

Division Brabant

jeffrey.p schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:08:
Ik heb toen op internet gezocht naar een oplossing maar geen van de oplossingen van deze website: https://community.mcafee.com/thread/49576 heeft mij geholpen.
In de 2e post op die pagina staat "You could also get free Technical Support by phone or online chat using the link under Useful Links at the top of this page, as they are better equipped to troubleshoot such things."
Wat heeft dat opgeleverd? [edit]: En wat gebeurde er toen je dit probeerde?[/edit]
Het lijkt er op dat er bij het verwijderen van de vorige installatie iets is blijven hangen wat de nieuwe versie in de weg zit.
Je hebt het over PC's, hebben die allemaal last van het probleem of alleen die ene laptop?

[ Voor 8% gewijzigd door ongekend41 op 23-12-2012 03:09 ]

nope

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 04:25 ]

• jeffrey.p
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-08-2023
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga morgen bellen, mocht het niet opgelost kunnen worden en ik vraag mijn geld terug, want dat mag binnen 30 dagen als je niet tevreden bent. Hebben jullie dan een aanbeveling qua beveiliging die vergelijkbaar of beter is dan McAfee Security Center?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 05:18 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:57

lordsnow

I know nothing

Pagina: 1