Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• xxmarijn
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04 23:29
Hoi allemaal!

Mijn Samsung oortjes van me galaxy s3 hebben het gister begeven.
En nu ben ik op zoek naar een nieuw paar, met volume control waarmee ik dus ook volgende liedje en vorige liedje mee kan doen.
Zelf heb ik al zitten zoeken, alleen daar ben ik niet zo goed in,
Wat ik heb gevonden is skullcandy alleen staat er bij dat ie alleen voor ipod en iphone is.
Weten jullie toevallig een paar goede oortjes met een goede bas?
Me budget is ongeveer 60 Euro.

Groetjes Marijn

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oortjes vallen onder mobiel gebruik en daarmee vallen ze in Mobile Aankoopadviesforum, ik verhuis het topic even die kant op :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• xxmarijn
Woow dat is een hele snelle reactie!

En dankuwel :)

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
Sennheiser’s CX 275s is speciaal voor telefoons gemaakt. incl mic. Of eentje van hun s series die onderstaande allemaal ondersteunen.

Koop daarnaast de app Poweramp Pro en dan kan je met 1 maal op de button te drukken pauzeren, 2 maal drukken is volgend liedje en 3 maal drukken is vorig liedje.
Als je telefoon krijgt word de muziek automatisch gepauzeerd en is 1 maal drukken genoeg om het gesprek aan te nemen. als je het telefoongesprek beëindigd met 1 maal drukken speelt de muziek weer verder.

Is dit wat je zoekt?

• xxmarijn
Dit is precies wat ik zocht! www.sonicelectronix.com/i...rchClickout%5BIgnore%5D=1
Dit kan ik iedereen aanraden! Hij is zelfs beter als de meeste 100+ oortjes, en als je de stevigheid niet goed genoeg vind kun je altijd nog de s4i II nemen,
Alsnog heel erg bedankt iedereen!

Groeten marijn