Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
http://www.wpcentral.com/...-what-means-windows-Phone

Ik las bovenstaand artikel net. Xbox live achievements zijn dus nu ook op iOS te halen (iphone).

Wat vinden we hiervan? Is dit een truuk van Microsoft om eenmalig ios gebruikers lekker te maken voor het Windows Phone platform of nog een manier om meer geld in het laatje te krijgen bij Microsoft?

Ik vind het best jammer dat dit gebeurd. Heb aardig wat vrienden met een iphone die ook een Xbox hebben en die waren best jaloers toen ik achievements haalde op m'n wp telefoon.

Vinden jullie dat Xbox live exclusieve games naar ios moet komen inclusief achievements of vinden jullie dat achievements wp only behoren te zijn?

Zelf vind ik dat elke xbl titel wel nar ios en android mag, maar de achievements vin ik wp only.

XBL: MRE Inc

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:28
Als je hetzelfde spelletje kan spelen op zowel iOS als WP, dan moet je ook dezelfde achievements halen toch?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik zie hier geen probleem aangezien wordament geen officiele app is die door Windows is uitgegeven.

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ja, ik ben het eigenlijks helemaal hier mee eens. Windows Phone moet meerwaarde hebben hetzelfde is nu dat Office ook naar iPhone komt, nu dit en Xbox Smartglass.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
CokeZero schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:02:
Ja, ik ben het eigenlijks helemaal hier mee eens. Windows Phone moet meerwaarde hebben hetzelfde is nu dat Office ook naar iPhone komt, nu dit en Xbox Smartglass.
Zo denk ik er ook over. Waar Google z'n diensten minimaliseert voor wp, doet ms juist het tegenovergestelde.

Wil je je xbox360 bedienen met je smartphone, koop dan maar een Windows Phone
Wil je office op je iPad, koop dan maar een Surface
Wil je games met achievements, koop dan maar een Windows Phone.

Ben zelf absoluut geen achievement whore, maar sommige games hebben erg leuke achievements waardoor je meer uit je games haalt (just cause 2 bv op de xbox360). De achievements op Windows Phone zie ik meer als een leuke bijkomstigheid, maar laat ze aub Windows Phone only.

XBL: MRE Inc

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
MRELynx schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:48:
[...]

Zo denk ik er ook over. Waar Google z'n diensten minimaliseert voor wp, doet ms juist het tegenovergestelde.

Wil je je xbox360 bedienen met je smartphone, koop dan maar een Windows Phone
Wil je office op je iPad, koop dan maar een Surface
Wil je games met achievements, koop dan maar een Windows Phone.

Ben zelf absoluut geen achievement whore, maar sommige games hebben erg leuke achievements waardoor je meer uit je games haalt (just cause 2 bv op de xbox360). De achievements op Windows Phone zie ik meer als een leuke bijkomstigheid, maar laat ze aub Windows Phone only.
Maar bij Office moet wel gezegd worden dat je ze niet kunt bewerken tenzij je een Office 365 abbo hebt. Maar dan nog, zometeen nemen ze ook nog de geniale People hub en maken er een app van voor iPhone en Android. Zometeen ook nog een skin voor Android met de briljante Metro UX :/

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
MRELynx schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:53:
Ik vind het best jammer dat dit gebeurd. Heb aardig wat vrienden met een iphone die ook een Xbox hebben en die waren best jaloers toen ik achievements haalde op m'n wp telefoon.
:')

zielig gezeur. Hoe breder de interoperabiliteit hoe beter. Heb thuis zowel ios als wp apparaten dus dit is een goede ontwikkeling.
Pagina: 1